Minh Nguyen

MOS Master، PM سابق مایکروسافت

سلام، نام من مین نگوین است. من یک مدیر محصول سابق مایکروسافت، کارشناسی ارشد سیستم آفیس (MOS) مایکروسافت، کارشناس خبره Word، و مربی فنی معتبر Comptia هستم.

سفر من در آموزش آفیس زمانی آغاز شد که به عنوان مدیر محصول در مایکروسافت شروع به کار کردم، جایی که کار من اساساً این بود که مردم را عاشق MS Office کنند.

من سابقه فنی صفر دارم. من در بخش عمده ای از زندگی حرفه ای خود در بازاریابی و روابط عمومی کار کردم. بسیاری از مردم فکر می کنند که برای تبدیل شدن به یک مهارت در اکسل، ورد، پاورپوینت، باید پیشینه فنی بسیار خوبی داشته باشید. اما این درست نیست. برای درک منطق و ساختار پشت هر محصول آفیس فقط باید مدتی زمان صرف کنید، و این چیزی است که من سعی می کنم با دوره های Skillshare ارائه دهم.

با خیال راحت با من در یا ارتباط برقرار کنید و هر گونه سوالی در مورد Word، Excel، PowerPoint یا حتی بازاریابی و روابط عمومی بپرسید. من مشتاقانه منتظر گفتگوهای ما هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای A-Z برای قالب بندی جداول Word

The A-Z Guide to Formatting Word Tables

"چرا از جدول های Word استفاده کنیم؟ بسیاری از مهمترین جزئیات تجاری و حقوقی جهان در جداول Word ساختار یافته اند، اما یادگیری نحوه تسلط بر آنها این کار را انجام می دهد. .."