Michelle Schusterman

نویسنده و مربی نویسندگی خلاق

میشل شوسترمن نویسنده بیش از دوجین رمان مورد تحسین منتقدان برای خوانندگان متوسطه و جوان است. کتاب‌های او از Kirkus، Booklist و Publisher's Weekly بازبینی‌های ستاره‌دار دریافت کرده‌اند و افتخاراتی از جمله چندین انتخاب انجمن کتابخانه‌های جوان، فهرست بهترین‌های CBCC 2019، فهرست رنگین‌کمان ALA و انتخاب‌های سریع برای فهرست خوانندگان بی‌میل، و کالج آموزش دولتی NC دریافت کرده‌اند. فهرست خواندن طنز.

میشل به‌عنوان مربی و سخنران نویسندگی خلاق، بیش از 500 کارگاه نویسندگی را رهبری کرده و در پانل‌های DragonCon، Leviosa Con، جشنواره کتاب نوجوانان شمال تگزاس، جشنواره نویسندگان نوجوان نیویورک، و Kidlit Con حضور داشته است.

در سال 2020، میشل یک کانال YouTube راه‌اندازی کرد که در آن به‌طور منظم ویدیوهای مرتبط با هنر نوشتاری و انتشارات سنتی و همچنین یک وبلاگ هفتگی نویسندگی را بارگذاری می‌کند که در آن پیشرفت پروژه‌های فعلی‌اش را مستند می‌کند.

>

دوره های این مدرس:

آموزش رمانی بدون طرح‌نویسی بنویسید (روش شخصیت محور مناسب برای اسرار و چند POV)

Write a Novel Without Plotting (A Character Driven Method Perfect for Mysteries and Multi-POVs)

"شاید شما از آن دسته از نویسندگانی هستید که پشت شلوارتان می نویسید. یا شاید شما نقشه کشی هستید که به دنبال روشی جدید برای برنامه ریزی رمان بعدی خود هستید. یا...."


آموزش کمان شخصیت دگرگون کننده: 6 گام تا یک قهرمان داستان

Transformational Character Arcs: 6 Steps to a Plot-Driving Protagonist

"راز نگه داشتن خوانندگان شما برای ورق زدن این صفحات چیست؟ قهرمانی معیوب که به یک قهرمان تبدیل می شود! میشل شوسترمن نویسنده بیش از یک کار است. .."


آموزش "پس کتاب شما درباره چیست؟" نوشتن یک کتاب STANDOUT شرح قدم به قدم

"So What's Your Book About?" Writing a STANDOUT Book Description Step by Step

چه در حال پرس و جو از کارگزاران ادبی باشید و چه در حال انتشار کتاب خود هستید، کاملاً به شرحی کوتاه و جذاب از کتاب خود نیاز دارید که صدای شما را جذب کند. …