Malke Asaad

جراح پلاستیک + یوتیوبر

سلام،

من ملک اسعد هستم، یک جراحی پلاستیک مقیم ایالات متحده. وقتی در بیمارستان نیستم، به دانش‌آموزان از سراسر جهان کمک می‌کنم تا تکنیک‌های بهتری برای مطالعه بیاموزند و امتحانات خود را بالا ببرند. من همچنین شرکتی دارم که به دانشجویان پزشکی کمک می‌کند تا با اقامت در ایالات متحده هماهنگ شوند و در مورد تحقیقات اطلاعات کسب کنند.

با تدریس خصوصی بسیاری از دانش‌آموزان در چند سال گذشته، متوجه شدم که چگونه تکنیک‌های مطالعه بهتر می‌تواند به طور قابل توجهی عملکرد دانش‌آموزان را افزایش دهد و به آنها کمک کند در امتحانات خود در مدت زمان کوتاه‌تری موفق شوند. در این دوره، من تجربیات خود را در مورد نحوه مطالعه برای امتحانات به اشتراک می‌گذارم، که به من کمک کرد تا به طور مداوم در کلاس بالای 400 دانشجوی دانشکده پزشکی خود و در صدک 99 آزمون مجوز پزشکی ایالات متحده و آزمون سالانه جراحی پلاستیک قرار بگیرم. !

من کانال YouTube خود را در سال 2020 برای کمک به دانش آموزان در سراسر جهان راه اندازی کردم. اشتیاق من به تدریس باعث شد تا بر اساس تجربیات تحقیقاتی خود در دو موسسه معتبر جهانی، کلینیک مایو (بیمارستان شماره 1 در جهان) و مرکز سرطان MD اندرسون (مرکز سرطان شماره 1 در) یک دوره دقیق در مورد چگونگی انجام تحقیقات ثبت کنم. جهان). این دوره به بیش از 500 دانش آموز کمک کرده است و همچنان الهام بخش دانشجویان از سراسر جهان برای انجام تحقیقات و بهبود زندگی مردم است.

اگر می‌خواهید درباره من بیشتر بدانید، لطفاً نمایه Skillshare من را دنبال کنید و دریغ نکنید که برای هر سؤالی با من تماس بگیرید.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه مطالعه برای امتحانات: یاد بگیرید چگونه در صدک 99 رتبه بندی کنید

How to Study for Exams: Learn How To Rank In The 99th Percentile

"اجرای خوب در یک امتحان فراتر از تکرار صرف است. مطالعه موثر یک مهارت ضروری است که هر دانش آموزی به آن نیاز دارد تا امتحانات خود را در حداقل زمان انجام دهد. ...."