Stephanie Theisen

مربی خیاطی

سلام، من استفانی هستم! سابقه من در زمینه بازاریابی و طراحی وب است اما زمانی که منتظر دختر دومم بودم تصمیم گرفتم خیاطی را یاد بگیرم. من از اولین بخیه قلاب شدم! من در خانه به عنوان یک طراح گرافیک کار می کردم و یک تجارت Etsy را در کنار آن راه اندازی کردم. در نهایت شروع به فروش پارچه هم کردم. من عاشق آموزش خیاطی به دیگران هستم و شروع به انتشار الگوها و آموزش ها در وب سایتم و تدریس در مغازه های محلی کردم. تصمیم گرفتم تمام وقت این کسب و کار را دنبال کنم و یک مکان آجر و ملات باز کنم تا بتوانم کلاس درس خود را راه اندازی کنم و پارچه ارائه شده را گسترش دهم.

از پاسخ، به خصوص از طرف بچه ها، بسیار تشویق شدم! هدف من این است که یادگیری خیاطی را آسان کنم. کیت های "Make At Home" من تجربه Crosscut را برای هر کسی که می خواهد در خانه خیاطی کند گسترش می دهد.

دوره های این مدرس:

آموزش دوخت کیف مسنجر

Sew a Messenger Bag

"اندازه ای عالی برای استفاده روزمره، این کیف پیام رسان مورد علاقه جدید شما خواهد بود! با اضافه شدن سخت افزار و یک بند قابل تنظیم، این کیف کاربردی ظاهری زیبا دارد..."


آموزش یک کیف خرید تاشو بدوزید

Sew A Foldable Shopping Bag

"اکنون شما همیشه یک کیف خرید شیک در دست خواهید داشت!  این کیف ها طوری طراحی شده اند که در جیب جمع شوند تا بتوانید آنها را در کیف خود بیندازید و هر زمان که هستید آنها را بردارید..."


آموزش خیاطی: پیش بند

Learn to Sew: Aprons

"این پیشبندها پروژه های خیاطی سریع یا مبتدی عالی هستند.   برای دوختن با سازندگان جوان زندگی شما عالی هستند.   پیشبند تمام شده برگشت پذیر است، s...."