Nicolas Chae

کلاس دانشگاه پرینستون 2021

با سلام و درود، دوستان!

اسم من نیک (21) است و من یک کارشناس ارشد در بخش اقتصاد در دانشگاه پرینستون هستم. از زمانی که وارد کالج شدم، زندگی خود را به عنوان یک دانشجوی کالج و سفری را که طی کرد تا از طریق YouTube به اینجا رساندم و به مخاطبانی متشکل از دانشجویان تعاملی و تعاملی از سرتاسر جهان رساندم، مستند کرده‌ام.

در طول مدتی که در پرینستون بودم، صدها پیام از افرادی مانند شما دریافت کردم که می‌پرسیدند چگونه در دبیرستان موفق شوید تا وارد مدرسه رویاهایتان شوید. به عنوان فردی که ناامیدی و عدم قطعیت در روند درخواست کالج را درک می کند، تصمیم گرفتم مجموعه ای از سخنرانی ها را ارائه کنم که همه چیزهایی را که باید بدانید، از سال اول دبیرستان تا سال اول کالج ارائه کنم.

من هیجان زده هستم که این دوره 3 قسمتی را راه اندازی کنم تا راهنمای جامعی برای تمام سؤالات شما در مورد فرآیند درخواست دانشگاه ارائه کنم و به تسهیل انتقال شما به زندگی در دانشگاه کمک کند. امیدوارم اطلاعات ارزشمندی را از این کلاس‌ها به دست آورید، زیرا ای کاش این چیزی بود که من در این فرآیند انجام می‌دادم.

اگر می‌خواهید محتوای بیشتری ببینید، لطفاً حتماً مرا در اینجا دنبال کنید تا به‌روز بمانید. یادگیری مبارک!

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه به کالج رویایی خود وارد شوید [قسمت 1]

How to Get into Your Dream College [Part 1]

«راهنمای بقای مدرسه از طبقه بندی نشده نیک نگران این هستید که برای ورود به کالج رویایی خود چه کاری باید انجام دهید؟ خوشبختانه برای شما، Nic’s Declassified آن را پوشش داده است. شما. .."