Mark Piano De Heide

درس های پیانو

PGN Piano یکی از بزرگترین کانال های آموزش پیانو در YouTube است.

از بیش از 100 درس پیانو در اینجا در Skillshare لذت ببرید!

همه ویدیوها در Skillshare 100٪ بدون تبلیغات هستند.

درباره پیانو PGN:

پیانو PGN مکانی برای یادگیری نحوه نواختن پیانو است! این آموزش آنلاین پیانو را در هر کجا که هستید، هر زمان که بخواهید به شما ارائه می دهد! با اضافه شدن هر هفته کلاس های پیانو، هرگز خسته نخواهید شد، مجبور هستید یک نوع آهنگ را بارها و بارها بنوازید، به سادگی می توانید آهنگ هایی را که دوست دارید انتخاب کنید و بلافاصله شروع به یادگیری نواختن پیانو کنید! در کانال یوتیوب دروسی را خواهید یافت که برای همه مناسب است! کلاس‌های پیانو برای مبتدیان وجود دارد، و اگرچه هیچ کلاس پیانو خاصی برای بچه‌ها وجود ندارد، آنها همچنان می‌توانند از این درس‌ها برای یادگیری نحوه نواختن آهنگ‌های مورد علاقه‌شان استفاده کنند!

نباید درس‌ها را به‌عنوان پیانو برای آدمک‌ها در نظر بگیرید، در عوض آن‌ها را راهی برای آموزش پیانو به خودتان بدانید. این دلیل اصلی شروع من PGN Piano است. من خودم را در جایی یافتم که می خواستم پیانو را آنلاین یاد بگیرم و به سادگی نتوانستم درس خوبی برای آهنگ های خاص پیدا کنم. بعد از اینکه خودم چند آهنگ یاد گرفتم، به این نتیجه رسیدم که وقت آن رسیده است که دانش خود را گسترش دهم و آن را اجرا کردم. اولین درس پیانو من در حال حاضر نزدیک به 1.000.000 بازدید شده است و هنوز هم هر روز چندین بار تماشا می شود.

به بازی ادامه دهید!

مارک - پیانو PGN

دوره های این مدرس:

پیانو را در 30 روز با بیش از 8 ساعت آموزش تصویری پیانو، 31000 هنرجوی پیانو یاد بگیرید!

Learn Piano in 30 Days with 8+ Hours Piano Video Instruction, 31000 Piano Students!

"آیا دوست دارید یاد بگیرید که چگونه هنگام نواختن پیانو چگونه دست ها را ترکیب کنید؟ چگونه با گوش بنوازی، آکورد بزنیم، ترازو بزنیم و آهنگ بسازیم؟ چگونه نت بخوانیم؟ چگونه ...."


آموزش اصول پیانو در 50 دقیقه!! دوره ی تصادف پیانو!

Learn Piano Basics in 50 Minutes!! Piano Crash Course!

"در این دوره 50 دقیقه ای من تمام مبانی تئوری پیانو و تئوری موسیقی را به شما آموزش می دهم. این یک دوره بسیار سریع است، اگر می خواهید عمیق تر بروید، باید ...."


آموزش پیانو یاد بگیر آهنگ ها، آکوردها، مقیاس ها را پخش کنید و درباره تئوری موسیقی بیاموزید، 18000 هنرجوی پیانو!

Learn Piano! Play Songs, Chords, Scales and Learn About Music Theory, 18000 Piano Students!

"در اینجا آنچه در این دوره گنجانده شده است، و در زیر آن، می توانید مطالبی در مورد معلم پیانو خود در این دوره بخوانید: مارک از PGN Piano، بزرگترین پیانو . . .."


آموزش پیانوی مبتدی! آهنگ های پیانو را در زمان کوتاهی پخش کنید! اصول را یاد بگیرید، تمرین کنید و بازی کنید! 2000 دانشجو!

Beginner Piano! Play Piano Songs in No Time! Learn basics, practice and play! 2000 Students!

"درباره من: من مارک هستم، بیش از 10 سال است که در یوتیوب پیانو تدریس می کنم و 260.000 مشترک در کانال یوتیوب خود دارم. من متوجه شده ام که مردم می خواهند. .."