Kariuki Mugo

کارگردان، مربی، نویسنده

سلام، من کاریوکی هستم.

من مدیر یک سازمان بین‌المللی غیرانتفاعی هستم که در آن شراکت‌های سطح بالا ایجاد و مدیریت می‌کنم و بر جامعه جهانی آب و فاضلاب تأثیر می‌گذارم تا بهتر به فقرا خدمت کنم.

از گذراندن وقت با خانواده و دوستانم لذت می برم وقتی که در کوه پیاده روی یا پیاده روی در سواحل دریاچه، سواحل شنی و جنگل های سرسبز نیستم. حرکت به من کمک می کند تا آرام شوم و انرژی خلاقانه ام را دوباره پر کنم، که در تمرین داستان نویسی من مفید است.

من داستان های کوتاهی درباره دوران کودکی ام در روستاهای کنیا می نویسم زیرا تجربیات اولیه زندگی همه گنجینه ای از خرد را در خود جای داده است. نوشتن نقطه های گذشته من را به هم متصل کرده است و نشان می دهد که چگونه زندگی امروز من را شکل داده است. این به من فهماند که یک زندگی خوب و شاد، بازی با شانس نیست، بلکه نتیجه نیت دقیق، ثبات و تلاش است.

اوه! و من دوست دارم هر جا که می روم یاد بگیرم، آموزش بدهم، به مردم راهنمایی و راهنمایی کنم. به همین دلیل است که من در Skillshare هستم تا با افرادی مانند شما ارتباط برقرار کنم تا بتوانیم با هم یاد بگیریم و رشد کنیم.

لطفاً روی نمایه Skillshare من روی

دوره های این مدرس:

آموزش زندگی خود را شروع کنید: مقدمه ای بر تنظیم هدف شخصی برای مبتدیان

Upstart Your Life: Introduction to Personal Goal Setting for Beginners

«زندگی خود را راه اندازی کنید: مقدمه ای بر تنظیم هدف شخصی برای مبتدیان زندگی امروز شما چطور است؟ آیا با نیت روزانه زندگی می کنید یا فقط از پس آن بر می آیید. .."