Brooke Milo

بنیانگذار آژانس NGNG

بروک میلو بنیانگذار آژانس NGNG است، یک آژانس خلاق که به کسب و کارهای کوچک و بزرگ به طور یکسان کمک می کند تا رشد قابل توجهی را از طریق بازاریابی خلاقانه و دیجیتال قدرتمند انجام دهند. مشتریان او عبارتند از برندهای جهانی کفش کتانی P448 PS821، که توسط مدیرعامل سابق استوارت وایتزمن، Menin Hospitality، خانه هتل ها و بارهای برتر در ساحل میامی، و همچنین Navaderm، یک شرکت مدیریت پوست نخبه که در سراسر نیویورک با متخصصان پوست مشهور جهان فعالیت می کند، تاسیس شده است. اغلب بیماران مشهور را جذب می کند. قبل از اینکه کار خود را به طور تمام وقت به آژانس NGNG اختصاص دهد، بروک در تیم بازاریابی جهانی استوارت ویتزمن در پشت صحنه کمپین ها و رویدادهای بازاریابی منحصر به فرد در سراسر جهان خدمت می کرد. بروک اکنون آژانس NGNG را با جدیدترین راه‌اندازی خود، NGNG، گروهی از خلاقان مستقل همفکر اما بسیار متفاوت از سراسر جهان که سوخت پشت همه پروژه‌های آژانس NGNG را فراهم می‌کنند، به سطح بعدی می‌برد.

اشتیاق او در ساختن برندها و ایجاد ارتباط با افراد خوب است.

دوره های این مدرس:

آموزش بازاریابی ایمیلی: چگونه یک استراتژی موثر برای شرکت خود بسازید

Email Marketing: How to Build an Effective Strategy for Your Company

«با بروک میلو، بنیانگذار و مدیر خلاق آژانس بازاریابی NGNG، یک استراتژی بازاریابی ایمیل موثر در مورد کمپین یا راه اندازی محصول خود بسازید! به عنوان یکی. .."


آموزش بازاریابی محتوای ویدیویی: بیان داستان برند خود از طریق ویدیو

Video Content Marketing: Expressing Your Brand’s Story Through Video

«با موسس و مدیر خلاق آژانس بازاریابی NGNG، بروک میلو، ویدیوهای منحصر به فرد و جذابی را برای کمپین یا معرفی محصول خود تولید کنید! با همیشه چا. .."