Michelle Watson

هنر Brunybear - ترکیبی از رسانه و نساجی

خب، سلام و خوش آمدید، نام من میشل است و در جزیره ای زندگی می کنم که بخشی از تاسمانی، استرالیا است. من با آب و هوای خنک جنگل های بارانی اکالیپتوس و همچنین اقیانوس احاطه شده ام. این یک مکان فوق العاده الهام بخش با حیات وحش و گیاهان منحصر به فرد است.

من یک اعتراف دارم - من به خلق کردن معتاد هستم. من در رسانه های زیادی از جمله نساجی کار می کنم. خلق کردن با هر آنچه در دست دارم، طراحی، نقاشی، دوخت و ترکیب اشیاء یافت شده در هنر من.

بیش از 30 سال است که در این سفر هنری خلاقانه بوده ام. یادگیری از طریق یک سفر کشف خود، همراه با مطالعه زیر نظر معلمان خبره.

اکنون آماده هستم تا آنچه را که می دانم به روش های جالب و بازیگوش با شما به اشتراک بگذارم. من ماجراهای هنری زیادی دارم که می خواهم با شما به اشتراک بگذارم. امیدوارم از کلاس های Skillshare من لذت ببرید.

دوره های این مدرس:

آموزش کتابخانه الگوی Fineliner خود را ایجاد کنید

Create Your Fineliner Pattern Library

"الگوهای ظریف تر: کتابخانه پتن خود را ایجاد کنید آیا می خواهید الگوهای منحصر به فرد خود را برای پروژه های هنری ایجاد کنید؟ فقط با استفاده از یک قلم و کاغذ، اجازه دهید به شما نشان دهم چگونه. من. .."


آموزش گلدوزی و آبرنگ روی کاغذ: راهنمای مبتدیان برای نقاشی و گلدوزی

Embroidery and Watercolour on Paper: A Beginner's Guide to Painting & Embroidery

"یاد بگیرید چگونه نقاشی های آبرنگ خود را با گلدوزی های زیبای دستی تزیین کنید.   آیا تا به حال خواسته اید آبرنگ را با گلدوزی روی کاغذ ترکیب کنید، اما این کار را انجام دهید..."


آموزش صحافی کتاب: یک مجله لولای پیانو بدون دوخت ایجاد کنید

Book Binding: Create A No Sew Piano Hinge Journal

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."