Peg Fitzpatrick

استراتژیست و نویسنده رسانه های اجتماعی


پگ فیتزپاتریک با گای کاوازاکی، افسانه‌ای افسانه‌ای مبشر اصلی اپل و یکی از پیشگامان وبلاگ‌نویسی تجاری، توییت‌نویسی، فیس‌بوک، تامبلینگ و خیلی چیزهای دیگر است. گای با پگ همکاری کرد زیرا معتقد است که او "بهترین فرد رسانه اجتماعی است که او تا به حال دیده است."



خانم فیتزپاتریک به دلیل مدیریت برند، استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی و نوآوری در دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی شناخته شده است. او مدیر بازاریابی و مدیر رسانه های اجتماعی شرکت Kreussler است که مدیریت برند آنلاین و همچنین بازاریابی سنتی را پوشش می دهد.

او رهبری کمپین‌های موفق رسانه‌های اجتماعی برای موتورولا، آئودی، گوگل و ویرجین و همچنین سفیر برند هتل‌های Kimpton، TJMaxx، Nestle و Adobe Spark بوده است. Peg در تمام پلتفرم‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی (، تویتر،، اینستاگرام، و ) فعال است و در هر یک از آنها دنبال‌کننده‌ای فعال است.



شبکه های اجتماعی اشتیاق او است. و شغلش او تجربیات حرفه ای خود را در کار روزانه در سنگرهای رسانه های اجتماعی، بازاریابی و وبلاگ نویسی به اشتراک می گذارد. او هر روز با برندها و رهبران جهانی در حوزه رسانه های اجتماعی کار می کند.

Peg مستقیماً با تیم‌های Pinterest، Facebook، Google، Twitter for Business و LinkedIn کار کرده است. تجربه پشت صحنه و دانش گسترده او از چندین کانال اجتماعی زمینه را برای تخصص بی نظیر و در سطح جهانی او در رسانه های اجتماعی فراهم می کند.

او یک سخنران و معلم محبوب است که در کنفرانس هایی مانند Social Media Marketing World، SXSW، INBOUND، Blogher و موارد دیگر ارائه می کند. Peg میزبان وبینارهایی با مشارکت Sprout Social، Post Planner، Social Media Examiner، Hubspot و Marketo بوده است.

چه چیزی Peg را متمایز می کند؟ او در واقع همه چیزهایی را که آموزش می دهد انجام می دهد و تمام نکات را برای ایجاد پلتفرم رسانه اجتماعی خود برای بیش از 1.5 میلیون دنبال کننده از قبل آزمایش کرده است. و او می تواند به شما کمک کند که چگونه یاد بگیرید!

PS - بیایید باشیم! من شما را آنجا ملاقات خواهم کرد.

بیشتر در .

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ایجاد پین های شگفت انگیز برای پینترست [به روز رسانی 2021]

How to Create Amazing Pins for Pinterest [2021 update]

" اگر شنیده اید که Pinterest چقدر شگفت انگیز است اما نحوه استفاده از آن را نفهمیده اید - این دوره برای شما مناسب است! پینترست شماره دو مراجعه کننده به ترافیک است. .."


آموزش Instagram 101: به #سلفی خود ایمان داشته باشید: چگونه در اینستاگرام اعتماد به نفس و جامعه ایجاد کنیم

Instagram 101: Believe in Your #Selfie: How to Build Confidence and Community on Instagram

" این دوره آموزشی اینستاگرامی است که منتظر آن بودید! پگ فیتزپاتریک بیش از 1.5 میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارد که شروع می شود. .."


آموزش چگونه یک استراتژی بازاریابی اینفلوئنسر برای برند خود ایجاد کنیم

How to Create an Influencer Marketing Strategy for your Brand

" آیا نمی دانید چگونه برند خود را رشد دهید و برای رویداد بزرگ بعدی یا راه اندازی پروژه خود آگاهی ایجاد کنید؟ کار با یک اینفلوئنسر می تواند پاسخی برای شما باشد. اگر شما. .."


آموزش Pinterest Marketing 101 برای کارآفرینان خلاق

Pinterest Marketing 101 for Creative Entrepreneurs

" فراخوانی همه خلاقان! اگر شنیده اید که Pinterest چقدر شگفت انگیز است اما نحوه استفاده از آن را نفهمیده اید - این دوره برای شما مناسب است! به این دوره محبوب بپیوندید. .."