Matt McGurk

شعبده باز | توهم گرا | مربی

سلام، نام من مت مک گورک است. من یک شعبده باز حرفه ای، توهم گرا و قهرمان جادوگری بریتانیا هستم.

در 15 سال گذشته من به عنوان یک شعبده باز حرفه ای با اجرا در سرتاسر جهان زندگی بسیار خوبی داشته ام. من برای تلویزیون، خطوط کروز 6 ستاره کار کرده‌ام و در هزاران مراسم عروسی و رویدادهای شرکتی در سراسر جهان اجرا کرده‌ام.


من از برنده شدن بیش از 10 جایزه بین المللی برای برتری در جادو، از جمله عنوان قهرمان شعبده باز بریتانیا برخوردار شدم.

پس زمینه


من شروع به اجرا در رویدادهای شرکتی و عروسی کردم، اما به زودی به ساخت یک نمایش توهم و اجرا در تئاترها و کشتی های کروز روی بردم. همسرم و ده سال گذشته را با هم گذراندیم و جادوی خود را در بیش از 100 کشور به اشتراک گذاشتیم. از آن زمان تاکنون هرگز به گذشته نگاه نکرده‌ام.
من همچنان فعالانه اجرا می‌کنم، و معمولاً می‌توانم در شرکت Celebrity Cruises مشغول به کار شوم که در حال اجرای نمایش دستی من در تئاتر است. span>

شما می توانید کارهای بیشتری از من را در وب سایت من مشاهده کنید: https://www.matthewmcgurk.com/


اشتیاق به تدریس


حدود ده سال پیش به مهمانان کشتی کروز پیشنهاد دادم یک کارگاه جادویی انجام دهم. انتظار داشتم 20 نفر، حدود 300 صد نفر حاضر شوند. کارگاه باید به سرعت به تئاتر منتقل می شد تا همه را در خود جای دهد.

آن کارگاه یکی از ارزشمندترین تجربیاتی بود که من تا به حال به عنوان یک شعبده باز داشتم، با دیدن افرادی که بسیار مشتاق یادگیری جادو هستند، و باعث شد که من مشتاق باشم دانشی را که به دست آورده ام به اشتراک بگذارم. در طول 25 سال گذشته اجرا.

یک فصل جدید


در ده سال گذشته کارگاه‌ها رشد کرده‌اند، و من اکنون کارگاه‌های زنده بین‌المللی را ارائه می‌دهم که به 1000 نفر در یک زمان آموزش می‌دهند. اما اکنون با Skillshare، این فرصت را به من داده است که اجرا کنم و جادوی خود را با مخاطبان بزرگتری به اشتراک بگذارم. این سفر جدیدی برای من است. ، و نمی توانم منتظر بمانم تا ببینم به کجا می رسم.

کلاس های من در Skillshare

دوره های این مدرس:

آموزش 10 ترفند آسان کارت خود کار برای مبتدیان - ترفندهای قاتل که می توانید در عرض چند دقیقه انجام دهید

Top 10 Easy Self-Working Card Tricks for Beginners - Killer Tricks You Can Do Within Minutes

"ده مورد از بهترین ترفندهای کارت خود کار که تا به حال ایجاد شده است را بیاموزید! آیا دوست دارید بتوانید چند ترفند ساده کارتی را انجام دهید که نیازی به مهارت و تمرین بسیار کمی ندارد. .."


ترفندهای جادویی آسان - آموزش انجام ترفندهای جادویی برای مبتدیان

Easy Magic Tricks - Learn How To Do Magic Tricks for Beginners

"در دوره جادویی برای مبتدیان چه خواهید آموخت آیا تا به حال خواسته اید ترفندهای جادویی را یاد بگیرید، مانند آنچه دیوید بلین یا دینامو را در تلویزیون انجام می دهند؟ . .."


آموزش ترفندهای آسان کارت - نحوه انجام ترفندهای کارت برای مبتدیان

Easy Card Tricks - How To Do Card Tricks for Beginners

"آنچه یاد خواهید گرفت در این دوره آموزشی بسیار بیشتر از برخی ترفندهای ساده کارت یاد خواهید گرفت. بله، من چند ترفند ساده کارتی را به شما نشان خواهم داد که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید. .."