Charles Carter

فیلمبردار مسافرتی

فقط مردی است که تمام وقت خود را صرف سفر به جهان و ساختن چیزهایی می کند که مردم به آنها نگاه کنند. من عمدتاً خود را مدیرعامل سفرهای جاده ای و چرت زدن می دانم، اما یک نام تجاری آنلاین نیز ایجاد کرده ام که برای Adobe، CHANEL، Visit Dubai، Carlsberg، Visit Sweden و Sweaty Betty محتوا ایجاد کرده است.

اکثر پروژه‌های من به شکل ویدیو هستند، اما من زندگی خود را به عنوان یک عکاس شروع کردم و گهگاه پروژه‌هایی در این زمینه نیز انجام می‌دهم. من دوست دارم در هسته کاری که انجام می دهم منحصر به فرد بودن را به خودم موعظه کنم و در چیزهای جدید و ناشناخته هیجان پیدا کنم.

پس از 5+ سال کار در حوزه رسانه های اجتماعی به عنوان خالق، دانش به دست آمده از کار با برندها را بر روی مفاهیم و خلاصه ها به دست آوردم و آن را با آنها در خارج از حوزه رسانه های اجتماعی در پروژه های خود تطبیق دادم.

من همچنین وقت خود را صرف برگزاری کارگاه‌های آموزشی، صحبت در پانل‌ها و چرت زدن بیش از حد می‌کنم. مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن آنچه می دانم با همه شما هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش Adobe Premiere Pro برای مبتدیان: کارایی ویرایش + شروع به کار

Adobe Premiere Pro For Beginners: Editing Efficiency + Getting Started

"ویرایش خود را به یک فرآیند روان و بدون استرس ارتقا دهید و ساده کنید! چارچوب در این کلاس بر روی گردش کار و تنظیماتی که به ویرایش می‌روند تمرکز می‌کند..."


آموزش ویدیو برای مبتدیان: محتوای اصلی و جذاب ایجاد کنید

Video For Beginners: Create Original & Engaging Content

«آیا آماده‌اید که از کرک‌ها کوتاه بیایید و ایده‌های خود را به محتوای ویدیویی جذاب و قابل تماشا تبدیل کنید؟ در این کلاس من یک چارچوب قدرتمند به شما ارائه خواهم داد که شامل آن می شود. .."