Tina Sharapova

هنر همیشه جادو است

تینا شاراپووا در مسکو، روسیه به دنیا آمد. او در خانواده ای بزرگ بزرگ شد که در آن همه می توانستند با دستان خود چیزی بسازند - گلدوزی، کنده کاری چوب، بافندگی یا دوخت. او در کودکی صنایع دستی مختلفی را امتحان کرد و تصمیم گرفت برای ساختن چیزهای زیبا هنرمند و صنعتگر شود. آموزش رسمی هنری او در کالج هنر و صنایع دستی مسکو با گرایش های فرش و ملیله سازی برگزار شد. پس از فارغ التحصیلی چندین سال به عنوان طراح در یک شرکت فرش کار کرد، سپس در سازماندهی یک استودیوی کوچک ملیله کاری "Donegal" شرکت کرد.

چندین سال کلاس‌هایی را برای کودکان و بزرگسالان اداره می‌کرد که در آن دانش‌آموزان یاد گرفتند که چگونه نقاشی، دوخت، پشم نمدی و کار با کاغذ . این نه تنها یک کاردستی بود، بلکه راهی برای بیان احساسات درونی از طریق رنگ ها و فرم ها، روشی برای تزئین خانه با وسایل منحصر به فرد بود.

در سال 2016 تینا تصمیم گرفت تحصیلات خود را در کانادا ادامه دهد و به فردریکتون، نیوبرانزویک، کانادا آمد تا دیپلم طراحی پارچه در کالج صنایع دستی و طراحی نیوبرانزویک بگیرد. او بافندگی و طراحی الگو را آموخت که ed هنر او را غنی کرد و امکانات جدید او را در زمینه نساجی به ارمغان آورد.

اکنون او به صورت آنلاین تدریس می کند و می توانید کانال یوتیوب او را برای نکات الهام بخش و کمی تاریخ هنر بررسی کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش بافتن روی قاب. جای جای راه راه

Weaving on a frame. Striped placemat

"در این کلاس یاد می گیرید که چگونه اولین ملیله خود را بسازید. شما به ابزار و ماشین های بافندگی گران قیمت نیاز نخواهید داشت، تنها چیزی که نیاز دارید یک قاب عکس و یک چنگال است! شما..."