Marcin Mikus

مدرس روتوش و فتوشاپ

من یک مربی فتوشاپ ذهن باز و خلاق هستم و یک روتوش حرفه ای منتشر شده بین المللی هستم. حوزه ای که من به آن علاقه دارم روتوش عکس و دستکاری عکس است. من معتقدم که لایه های عظیم تخیل به من اجازه می دهد تا ایده های جالب و بی اهمیتی خلق کنم.

من در هفت سال گذشته فتوشاپ را تدریس کرده ام. من تقریباً هر روز را با فتوشاپ می گذرانم و به مرور زمان توانستم دانش بیشتری در مورد روش های صحیح آموزش فتوشاپ به دست بیاورم. پس از چند سال تدریس در یوتیوب، احساس کردم که زمان مناسبی است تا با دوره های پرمیوم شرکت کنم، جایی که می توانم ایده های شگفت انگیزی را به اشتراک بگذارم و فتوشاپ را سرگرم کننده کنم!

اگر به دنبال مکانی هستید که بتوانید روتوش فتوشاپ را به روشی درست یاد بگیرید، این بهترین مکان برای بودن است!

دوره های این مدرس:

آموزش روتوش حرفه ای پرتره - Photoshop CC

Professional Portrait Retouching - Photoshop CC

"در این کلاس می‌خواهم تکنیک‌های روتوش غیر مخرب پرتره را در فتوشاپ به شما آموزش دهم. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید ظاهری عالی داشته باشید؟ .."


آموزش روتوش ملزومات در فتوشاپ

Retouching Essentials in Photoshop

"آیا می‌خواهید تصاویر بد خود را به تصاویر خوب تبدیل کنید، و تصاویر خوب را به تصاویر شگفت‌انگیز؟ نمی‌خواهید ساعت‌های زیادی را صرف تماشای دوره‌ها و گرفتن انعام کنید..."


آموزش روتوش پیشرفته پرتره استودیویی در فتوشاپ

Advanced Studio Portrait Retouching in Photoshop

وقتی صحبت از پرتره های استودیویی به میان می آید، در بیشتر موارد آنها در شرایط عالی عکسبرداری می شوند. در مورد پرتره های زیبایی با آرایش صیقلی، می توانید . ..


آموزش روتوش حرفه ای پرتره استودیویی

Professional Studio Portrait Retouching

"روتوش پرتره ها نیازی به طاقت فرسا و وقت گیر نیست. در این دوره من توضیح می دهم که چگونه تصاویر پرتره استودیویی حرفه ای را از ابتدا تا آخر روتوش کنید."


آموزش تکنیک های رتوش حرفه ای در فتوشاپ

Professional Retouching Techniques in Photoshop

"آیا می خواهید روتوش، پرتره، زیبایی و فضای باز را یاد بگیرید؟ تو در جای درستی هستی. من Marcin Mikus هستم، رتوش عکس و مدرس فتوشاپ. برای بله. .."


آموزش رنگ، نور و کنتراست در فتوشاپ

Color, Lights and Contrasts in Photoshop

من بیش از 5 سال است که در صنعت روتوش کار می کنم و تجربه کار با برندها و مجلات برتر مانند Vogue، Numero، L'officiel و بسیاری را دارم.


آموزش تکنیک های روتوش فتوشاپ برای هر مشکلی

Photoshop Retouching Techniques for Every Problem

"به دوره من در مورد رایج ترین مسائل روتوش که در فتوشاپ با آن مواجه خواهید شد، خوش آمدید! من این دوره را با فکر عکاسان روزانه و فتوشاپ طراحی کرده ام. .."


آموزش استاد روتوش مد در فتوشاپ

Master Fashion Retouching in Photoshop

"تصاویر مد چیزی فراتر از یک عکس هستند. تسلط بر آن به تلاش بسیار بیشتری نیاز دارد - مد یک هنر است و شما باید با روتوش اینگونه رفتار کنید..."


آموزش رنگ های مکمل و روتوش در فتوشاپ

Complementary Colors and Retouching in Photoshop

رنگ هایی که در چرخه رنگ مقابل یکدیگر قرار می گیرند جزء رنگ های مکمل محسوب می شوند. کنتراست بالای رنگ‌های مکمل یک l پر جنب و جوش ایجاد می‌کند. ..


آموزش روتوش حرفه ای زیبایی - شروع تا پایان

Professional Beauty Retouching - Start to Finish

"در این کلاس روتوش من قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه روتوش زیبایی حرفه ای را از ابتدا تا انتها انجام دهید. به لطف این کلاس شما می توانید شما را به حرکت درآورید..."


آموزش کاوش منحنی ها در فتوشاپ - قسمت 1

Exploring Curves in Photoshop - Part 1

منحنی‌ها قوی‌ترین لایه تنظیم در فتوشاپ هستند که به شما اجازه می‌دهند رنگ، هایلایت‌ها، سایه‌ها یا تنظیم روشنایی و کنتراست‌ها را کنترل کنید. در این .."


آموزش روتوش پرتره زیبایی - گردش کار حرفه ای

Beauty Portrait Retouching - Professional Workflow

"اینترنت مملو از نکات روتوش است. اما به عنوان حرفه ای که 10 سال گذشته در این صنعت کار کرده ام، باید به شما بگویم که در مورد میانبرها نیست. یک چیز که شما ...."


آموزش دوره رتوش حرفه ای در فتوشاپ

Professional Retouching Course in Photoshop

تکنیک های روتوش غیر مخرب فتوشاپ. آموزش پرتره، زیبایی و روتوش فضای باز در فتوشاپ.


آموزش کاوش منحنی ها در فتوشاپ - قسمت 2

Exploring Curves in Photoshop - Part 2

منحنی‌ها قوی‌ترین لایه تنظیم در فتوشاپ هستند که به شما اجازه می‌دهد رنگ، هایلایت، سایه‌ها یا تنظیم روشنایی و کنتراست را کنترل کنید. در این .."


آموزش روتوش حرفه ای محصول در فتوشاپ

Professional product retouching in Photoshop

اگر تا به حال خواستید روتوش محصول پیشرفته را یاد بگیرید، این فرصت شماست. در این دوره من قصد دارم روتوش محصول را در چند نمونه مختلف به شما نشان دهم. ..


آموزش روتوش پرتره نور طبیعی در فتوشاپ - شروع تا پایان

Natural Light Portrait Retouching in Photoshop - Start to Finish

"به کلاس روتوش خوش آمدید - که در آن سوژه اصلی روتوش پرتره با نور طبیعی در فضای باز است. در واقع این کلاس چیزهای بیشتری را به شما ارائه می دهد، ...."


آموزش Photoshop CC: لایه‌های تنظیم، حالت‌های ترکیبی و ماسک‌های لایه

Photoshop CC: Adjustement Layers, Blending Modes and Layer Masks

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که مهم ترین ویژگی های فتوشاپ چیست که آن را بسیار منحصر به فرد می کند؟ پاسخ این سوال ساده است؛ لایه های تنظیم، ماسک ها، الف. ..


آموزش روتوش حرفه ای زیبایی در فتوشاپ 2. 0

Professional Beauty Retouching in Photoshop 2. 0

"روتوش تصاویر زیبایی همیشه یک چالش بزرگ برای عکاسان و روتوش‌کنندگان بوده است. من این دوره آموزشی را برای معرفی روش‌های غیر مخرب روتوشی به شما برگزار کردم.