Gabie Rudyte

مربی زندگی + طرز فکر، سازنده محتوا

سلام!

اسم من Gabie است و من یک مربی زندگی + طرز فکر، سازنده محتوا، و انسان کنجکاو هستم! من به همه چیزهای روانشناسی، رشد شخصی و خلاقیت علاقه دارم، مجذوب و کنجکاو هستم.

کار من و این کلاس‌ها به شما کمک می‌کند تا تکنیک‌های ابزاری را بیاموزید که می‌توانند به شما کمک کنند زندگی عمدی‌تری داشته باشید.

چه در جستجوی دنیای درونی خود از طریق روزنامه‌نگاری باشد. ، یاد بگیرید چگونه تمرکز خود را افزایش دهید یا مهارت های مطالعه مختلف را آزمایش کنید. در پایان، من فقط می‌خواهم دانشم را با شما به اشتراک بگذارم، به این امید که به رشد شما به عنوان یک فرد کمک کند :)

مایلم به انجمن زبان آموزان من بپیوندید!

شما را در کلاس می بینیم،

گابی

دوره های این مدرس:

آموزش روزنامه نگاری برای تأمل در خود: تمرین 3 سوالی ساده

Journaling For Self-Reflection: A Simple 3 Question Practice

"ما اغلب قدرت یک سوال ساده را دست کم می گیریم. سوالات ساده - زمانی که روزانه از آنها پرسیده می شود - می تواند به عنوان ابزاری باورنکردنی عمل کند که از طریق آن می توانیم اطلاعات بیشتری به دست آوریم..."


آموزش تمرکز: بهره وری خود را افزایش دهید و حواس پرتی را رام کنید

FOCUS: Increase your productivity & tame distractions

"یاد بگیرید چگونه تمرکز خود را افزایش دهید، حواس‌پرتی‌ها را کاهش دهید و در نتیجه زندگی پربارتر و هدفمندتری داشته باشید. در این کلاس همه چیز را به شما یاد خواهم داد. .."


آموزش مستند کردن داستان زندگی شما: 4 راه برای داشتن یک دفتر خاطرات

Documenting Your Life's Story: 4 Ways to Keep a Diary

"من بیش از یک دهه پیش شروع به مستندسازی زندگی خود کردم. متعهد شدم تمام تجربیاتم - خوب و بد - را در حین آشکار شدن دنبال کنم. خام، صادق، بدون فیلتر...."