Theresa Haddow

هنرمند

من ترزا هادو هستم و در ساختن چیزها وسواس دارم! قبلاً فکر می کردم که قرار است وکیل شوم، اما پس از اینکه برای سومین بار در وکالت شکست خوردم، تصمیم گرفتم یک جهش ایمانی داشته باشم و اشتیاق خود را به آفرینش دنبال کنم.

آیا تا به حال توجه کرده اید که هر زمان که استرس در زندگی شما اتفاق می افتد، به ساختن و ایجاد به عنوان نوعی مراقبت از خود روی می آورید؟ من هم همینطور!! ایجاد مراقبت از خود پس از تولد پسرم و من با افسردگی پس از زایمان ضروری‌تر شد. پس از آن بود که من جادوی آبرنگ را کشف کردم و اینکه چگونه خلق آثار هنری عجیب و غریب به بیان داستان کمک می کند و دیگران را شاد می کند. من هم به دنبال راهی برای ارتباط با پسر نازنین هستم. ما با هم کاردستی بسیار سرگرم کننده ای داریم که باعث شد جعبه اشتراک صنایع دستی خود را برای بچه ها راه اندازی کنم، که به من امکان می دهد شادی خلاقیت را برای والدین و کودکان در سراسر ایالات متحده ارسال کنم.

من شخصی دارم. جدیدترین ماجراجویی من این است که به روح های زیبا کمک کنم تا نبوغ خلاق خود را از طریق آموزش آزاد کنند!

بیا با من معاشرت کن - من خیلی زیاد آنجا هستم. همچنین می توانید آموزش های من را در وبلاگ The Pigeon Letter به عنوان عضوی از تیم طراحی 2021-2022 بیابید.

دوره های این مدرس:

آموزش حروف دستی و قلم مو برای مبتدیان: ابزارهایی برای پذیرش سبک خود

Hand and Brush Lettering for Beginners: Tools to Embrace Your Own Style

"در طول این کلاس، چیزهایی را که برای شروع با حروف دستی و قلم مو، اصول تشکیل حروف، و نحوه پذیرش سبک خود لازم است را یاد خواهید گرفت. بله..."