Barbara V

نویسنده، تصویرگر

باربارا ونس نویسنده، تصویرگر و مربی است. او دکترای روایت و رسانه دارد، داستان سرایی و تولید رسانه ای را در چندین دانشگاه تدریس کرده است و در سطح بین المللی درباره قدرت داستان سرایی و شعر صحبت کرده است. کانال یوتیوب باربارا بر تصویرسازی و نوشتن خلاق تمرکز دارد.

مجموعه شعر او، سوزی بیتنر از درن می ترسید، که او نوشته و تصویرسازی کرده است، برنده کتاب کودکان Moonbeam، برنده جایزه کتاب Indie، و دو بار فینالیست جایزه Bluebonnet شده است. اشعار آن اغلب در برنامه های درسی مدارس در سراسر جهان استفاده می شود.

دوره های این مدرس:

آموزش یک فصل اول جذاب بنویسید

Write a Compelling First Chapter

"شرح دوره فصل اول برداشت اولیه شماست. شما باید خواننده خود را به سرعت درگیر کنید تا او برای بقیه داستان بماند. در این کار. .."


آموزش روایت زنده بنویسید

Write Vivid Narration

"شرح دوره یکی از بهترین راه‌ها برای جان بخشیدن به یک داستان، توصیف واضح شخصیت‌ها، صحنه و عمل است. و یکی از بهترین راه ها برای م. .."


آموزش طرح های فرعی عالی بنویسید

Write Great Subplots

"شرح دوره بیشتر داستان ها چیزی بیش از موضوع اصلی داستان دارند. احتمالاً یک قهرمان داستان حداقل یک داستان فرعی دارد و شخصیت‌های فرعی آن را دارند. .."


آموزش توصیف شخصیت های واضح بنویسید

Write Vivid Character Descriptions

"شرح دوره وقتی شخصیت‌هایمان را طراحی کردیم، می‌توانیم آنها را در نوشته‌هایمان زنده کنیم. یافتن راه درست برای ارتباط با این شخص که ایجاد کرده ایم. .."


آموزش یافتن و شبکه سازی با عوامل ادبی

Finding and Networking with Literary Agents

"کارگزاران ادبی: آنها چه می کنند، چگونه آنها را پیدا کنیم، و آیا به یکی نیاز دارید؟ تجارت نویسندگی جنبه مهمی از حرفه شما است که نمی توانید نادیده بگیرید. ..."