Jo-Marie Barlow

خلاقانه آبرنگ

تا ژانویه 2016 من کاملاً معتقد بودم که نمی‌توانم نقاشی بکشم، چه برسد به نقاشی. این ریشه در تلاش‌هایی در سال‌های ابتدایی مدرسه من داشت که به سادگی آنطور که می‌خواستم نشد. با این وجود، خلاقیت همیشه بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من بوده است - از داستان نویسی، تا پرداختن به طراحی وب سایت و گرافیک سه بعدی در حین تحصیل، من همیشه تمایل داشتم داستان درونی خود را به روش های مختلف بیان کنم.

وارد سال 2016 شوید، سالی که بالاخره این بخش خفته از هویت خلاق خود را دوباره کشف کردم. با کتابی در مورد ترسیم ساختمان ها، قلعه ها و سایر معماری ها شروع شد. کمی صبر می‌خواست (که قبلاً نداشتم)، اما وقتی عکس جلوی من در نهایت به تصویری که در ذهنم بود شبیه شد، قلاب شدم! مدت کوتاهی پس از آن آبرنگ را کشف کردم و از آن زمان عاشق شدم. این یک سفر بی‌پایان یادگیری است که هر از گاهی با رسانه‌های مختلف همراه است، اما همیشه با آبرنگ در جایی از بازیگران اصلی.

احساس می‌کنید ممکن است شما کسی باشید که "نمی‌توانید نقاشی کنید"؟ هیچ وقت برای اثبات اشتباه خود دیر نیست! ;)


می‌خواهید برای الهام گرفتن دست پیدا کنید، یا فقط بیشتر در مورد سفر خلاقانه‌ام دنبال کنید؟ من را در اینستاگرام با نام @handful_of_jo پیدا کنید - مایلم از شما بشنوم!

دوره های این مدرس:

آموزش رنگ‌های خلاقانه - متناسب کردن خلاقیت در سبک زندگی پرمشغله

Creative Colour Plays - Fitting Creativity into a Busy Lifestyle

"تا حالا شده بخوای خلاق بشی اما حس کنی وقت نداری؟ یا میخوای نقاشی یاد بگیری اما نمیدونی از کجا شروع کنی؟ چه مبتدی باشی، چه یک تجربه..."