Aiswarya Sathyan

عاشق دنیای رنگ ها

INTRO

سلام!، من آیسواریا هستم. سفر برای من به عنوان یک هنرمند فداکار به عنوان یک سرگرمی پرشور آغاز شد، با کاوش در رسانه های مختلف از جمله آبرنگ، اکریلیک، گواش و جوهر، سبک های تصویرسازی من عمدتا بر اساس آثار انتزاعی و زیبایی شناسی مینیمالیستی است. من همچنین علاقه زیادی به سریال های پاستلی، آسمان شب و نقاشی کهکشانی دارم. الهام بخش من دنیای اطراف من است و هر رنگی که با آن همراه است به من انگیزه می دهد تا چیزی ارگانیک خلق کنم.

اشتباهات جزئی از زندگی هستند، نقاشی برای من دنیایی است که در آن معتقدم همان اشتباهات گاهی می توانند به یک شاهکار تبدیل شوند. همچنین دنیایی است که در آن معجزات اتفاق می‌افتد، قوانین می‌توانند شکسته شوند و به شما این امکان را می‌دهند که خود واقعی خود را نشان دهید. آمدن از یک هنر پیشینه شرکتی همیشه به من کمک کرده است تا خودم را در خلاق بودن و همچنین در ایجاد حس تعلق به خود تقویت کنم.

هدف

با داشتن یک انگیزه قوی، به شعار "هر کسی می تواند نقاشی کند" اعتقاد دارم و سن فقط یک عدد است. دستور العمل های کلیدی مورد نیاز یک فرد برای لذت بخش تر کردن نقاشی و درگیر کردن آن در زندگی روزمره، پرشور و مداوم بودن است. از آنجایی که خودآموخته هستم، به این جمله پایبند هستم که برای بهره وری بیشتر، همیشه نیازی به آموزش حرفه ای نیست و هدف آن این است که با به اشتراک گذاشتن اشتیاق خود برای خلق نقاشی های موثر، کارآمد و مهمتر از همه ساده، زندگی خود را ساده کند./p>

شما می توانید با من تماس بگیرید

اینستاگرام : Artogramer.ash

اشتراک مهارت. : آیسواریا ساتیان

یوتیوب : دستور پخت هنری با خاکستر

جیمیل :

دوره های این مدرس:

آموزش منظره انتزاعی مینیمالیستی - کلاس آبرنگ دوستانه مبتدی

Minimalist abstract landscape - Beginner friendly watercolor Class

"سلام به همه. اگر کسی هستید که عاشق نقاشی آثار هنری مینیمالیستی هستید، به جای درستی آمده اید. من به شما 3 بی صدا ساده و در عین حال زیبا را آموزش خواهم داد. .."


آموزش کیهان: ماه، خورشید و کسوف - تصاویر گواش انتزاعی آسان

Cosmos : Moon, Sun & Eclipse - Easy Abstract Gouache Illustrations

"سلام! من با یک کلاس جدید برگشتم. آیا از کاوش در جهان لذت می برید؟ خب اینجا چیزی است که می توانید امتحان کنید. من برای شما یک کلاس دوستانه مبتدی می آورم که در آن..."


آموزش منظره کوهستانی زیبایی - نقاشی آسان با آبرنگ

Aesthetic Mountainscape -Easy Watercolor Painting

"سلام به همه Ash اینجا، به اولین کلاس Skillshare من خوش آمدید. در این کلاس ما یک منظره ساده و سرگرم کننده با آبرنگ نقاشی می کنیم که به راحتی قابل پیگیری است."