Jackie Owen

بازاریاب آنلاین حرفه ای (SEO Geek)

نام من جکی اوون است و من یک بازاریاب آنلاین توسعه دهنده وب پرشور هستم و متخصص در سئوی توسعه وب وردپرس هستم. من مالک Techjackie، یک آژانس بازاریابی آنلاین در تایلند هستم. من همچنین یک بازاریاب آنلاین هستم که به علم کامپیوتر تبدیل شده‌ام و به دلیل وسواس زیادی که نسبت به موضوع دارم، معمولاً به او "یک متخصص SEO" می‌گویند.

با اشتیاقم برای کمک به مردم برای درک نحوه عملکرد بازاریابی آنلاین، تصمیم گرفتم به دنیای آموزش قدم بگذارم، جایی که هدفم ارائه حداکثر ارزش و آموزش افراد به روشی آسان و پر از دانش عملی است. می تواند بلافاصله پیاده سازی شود و نتایج را ببیند

دوره های این مدرس:

آموزش SEO 2022: دوره عملی SEO برای رتبه 1 در گوگل + EAT

SEO Training 2022: Practical SEO Course To Rank #1 On Google + EAT

"***این دوره اخیراً به روز شده است تا آن را برای SEO در سال 2022 و بعد از آن مرتبط تر کند آیا برای به دست آوردن نتیجه از یادگیری سئو توسط خودتان تلاش می کنید؟ GE. .."


آموزش اصول سئو: مفاهیم صحیح برای موفقیت در سئو را بیاموزید

SEO Fundamentals: Learn The Right Concepts To Succeed In SEO

"آیا شما یک مبتدی هستید که برای یادگیری و انجام سئو به روش صحیح تلاش می کنید؟ یا شاید گاهی اوقات در حال یادگیری و انجام سئو بوده اید، اما به نظر می رسد که همه چیز درست نیست. .."


دوره سئوی محلی 2022: آموزش کامل سئوی محلی عملی

Local SEO Course 2022: Complete Practical Local SEO Training

"***این دوره اخیراً به روز شده است تا آن را برای SEO محلی در سال 2022 و بعد از آن مرتبط تر کند آیا در تلاش برای به دست آوردن نتایج از یادگیری سئوی محلی هستید؟ .."


لینک بیلدینگ 2023: آموزش عملی برای ایجاد پیوندها به روش درست

Link Building 2023: Practical Training To Build Links The Right Way

"به دنبال استراتژی های بک لینک قوی برای رتبه بندی وب سایت خود در گوگل هستید؟ آیا در تلاش برای دانستن نحوه ایجاد لینک به روش صحیح در سئو هستید؟ نمی دانم چه کار کنم f. .."