Gavin Lew

من معتقدم تجربیات مهم هستند.

سلام، من گاوین هستم. معتقدم تجربیات مهم هستند.

در 25 سال گذشته، کار من بر روی این چهار کلمه متمرکز بوده است. کار من حول محور تحقیقاتی است که به طراحی برای موفقیت محصولات کمک می کند. این در مورد "رضایت" نیست، بلکه چیزی است که من آن را صفت و قید UX می نامم. اینها کلماتی هستند که تجارب ملموس تری را تداعی می کنند، مانند شهودی، جذاب، الهام بخش، سرگرم کننده... اینها اصطلاحاتی هستند که ما می خواهیم در مورد طرح های محصول خود بشنویم! این جایی است که نوار باید باشد! این امر مستلزم سوق دادن بسته UX به سطوح جدیدی از تفکر طراحی است.

من بیش از 10 سال است که UX را در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد تدریس کرده ام - به ویژه در دانشگاه DePaul، UC San Diego، مرکز مدیریت اینسبروک، و اخیرا در دانشگاه نورث وسترن. من سمت‌های عضو هیئت علمی را در DePaul و Northwestern دارم.

من می‌خواهم آنچه را که از کار بر روی UX در صنعت آموخته‌ام به مخاطبان بیشتری ارائه کنم. من می‌خواهم علم را به آنچه در UX انجام می‌دهیم بازگردانم تا دانش‌آموزان بتوانند تصمیماتی را که هنگام انجام UX می‌گیرند توضیح دهند. من در حال حاضر مدیر عامل یک مشاوره جهانی UX هستم.

اگر سؤالی دارید، لطفاً یک جلسه را تماشا کنید و در صورت هرگونه سؤال با من تماس بگیرید! ما در زمینه کوچکی هستیم، بنابراین من برای پرداخت هزینه‌ها مشترک هستم...

با احترام،
گاوین لو

مدیر عامل، Bold Insight

دوره های این مدرس:

آموزش چند شرکت کننده کافی است؟ اندازه های نمونه برای تحقیقات UX

How Many Participants Are Enough? Sample Sizes for UX Research

«ممکن است هنگام انجام یک مطالعه تحقیقاتی UX از شما سؤال شود: از چند شرکت کننده استفاده می کنید؟ و چرا…؟ اغلب اوقات، ما به آنچه انجام می شد تکیه می کنیم. .."