Bea Yoga + Wellbeing

کاهش درد، استرس و اضطراب.

سلام، من بئاتریس هستم و علاقه دارم به افرادی که از درد مزمن، استرس و اضطراب رنج می برند کمک کنم تا بهترین احساس را داشته باشند!

من یک معلم باتجربه یوگا و ماساژ درمانگر بالینی پیشرفته هستم. من بیشتر یین یوگا، مدیتیشن، جریان ملایم هاتا و یوگا برای مراقبت از پشت را آموزش می دهم، که اغلب شامل عناصری از خود ماساژ است.

من دارای چند گواهینامه مختلف آموزش معلم یوگا و همچنین آموزش ماساژ بالینی هستم، با این حال تدریس من نیز از تجربه مستقیم ناشی می شود... من که از بیماری های طولانی مدت و همچنین دردهای مزمن (به دلیل اسکولیوز) رنج می برم، بدانید چه احساسی دارد که بخواهید به گونه ای حرکت کنید تا بدن خود را تغذیه کنید.

برای من، یوگا باید یک تمرین فراگیر باشد! هر بدنی متفاوت است و وضعیت های خاصی ممکن است برای بدن فرد قابل دستیابی نباشد، و این کاملاً خوب است.

تحقیقات چند سال اخیر نشان داده است که تجربه درد نه تنها تحت تأثیر آسیب بافتی است، بلکه به شدت تحت تأثیر عوامل روانی و اجتماعی است. این رویکرد به عنوان مدل زیست روانی اجتماعی شناخته می شود - رویکردی که ممکن است به آن کل نگر نیز اشاره کنیم، که شامل کل فرد می شود نه فقط مجموع قطعات.

روش‌های یوگا، مدیتیشن و ماساژ بالینی می‌توانند تأثیر زیادی داشته باشند و بدن و ذهن را هدف قرار دهند. کمک به حفظ و بازیابی تحرک، انعطاف پذیری و قدرت، اما همچنین افزایش انعطاف پذیری در برابر استرس های روزمره و به نوبه خود، بهبود پاسخ درد، کیفیت خواب، حرکت و خلق و خوی ما. در نهایت کیفیت کلی زندگی را بهبود می بخشد.

دوره های این مدرس:

آموزش یوگا برای مبتدیان | مقدمه ای بر وضعیت های تکی قسمت 1

Yoga for Beginners | Intro to single postures part 1

"این کلاس یوگا برای مبتدیان برای همه کسانی است که دوست دارند وضعیت های تکی یوگا را یاد بگیرند. شاید شما مبتدی هستید، یک کلاس را امتحان کرده اید و آن را سخت کرده اید."