Nasim Abaeian

تصویرگر هنرهای زیبا

متولد اصفهان ایران در سال 1980، نسیم دوران ابتدایی و دوران کودکی خود را در جنوا ایتالیا، در فضایی هنری و سرشار از الهام گذراند.

در سال 2003 او مدرک لیسانس ارتباطات بصری را از دانشگاه آمریکایی شارجه، امارات گرفت و برای تکمیل مدرک کارشناسی ارشد خود در رشته تصویرسازی در کالج هنر و طراحی ساوانا به ایالات متحده رفت.

پس از پنج سال تدریس هنر و طراحی در دانشگاه زاید در دبی، او سرانجام در تورنتو است و رویای هنری کانادایی خود را زندگی می کند. او که دائماً به دنبال ایده‌ها و الهام‌هایی برای خلق روایت‌ها و داستان‌هایی برای نمایش است، در حال حاضر یک هیئت علمی جلسه‌ای در دانشگاه OCAD در تورنتو، عضو انجمن نویسندگان کتاب‌های کودک و تصویرگران است. و به‌عنوان تصویرگر آزاد و مربی هنر در مرکز هنری Winged Canvas و مدرسه هنر ریچموند هیل در انتاریو کار می‌کند.

اطلاعات بیشتر درباره نسیم و هنر او را در: nasimaba.com

بیابید
دوره های این مدرس:

آموزش موجودات آبزی شیطان در قلم آبرنگ و جوهر

Naughty Aquatic Creatures in Watercolour and ink Pen

"این یک کلاس سرگرم کننده برای ایجاد موجودات شسته زیر آب است، مناسب برای افرادی که عاشق آبرنگ، ترکیبی از رسانه ها، تصاویر کودکان و یا به سادگی برای کسانی هستند.


آموزش تصاویر عجیب و غریب در آبرنگ و قلم جوهر

Whimsical Illustrations in Watercolour and Ink pen

آبرنگ یک رسانه انعطاف‌پذیر و همه‌کاره است، نه تنها می‌توان از آن در لایه‌ها برای سبک‌های فوق‌العاده واقع‌گرایانه استفاده کرد، بلکه به موازات سایر رسانه‌ها نیز استفاده کرد.