Sagi Haviv

طراح

Sagi Haviv شریک و طراح در Chermayeff Geismar Haviv است، شرکتی که مسئول بسیاری از مشهورترین لوگوهای تمام دوران است، از جمله لوگوهای Mobil Oil، Chase bank، PBS، NBC، Showtime Networks، NYU، National Geographic، و بارنیز نیویورک. این شرکت اخیراً لوگوی جدید Animal Planet را طراحی کرده است.

در میان بیش از 60 برنامه هویتی که او طراحی کرده است می توان به آرم مسابقات قهرمانی تنیس آزاد ایالات متحده، لئونارد برنشتاین در 100، انتشارات دانشگاه هاروارد، Conservation International و LA Reids Hitco Entertainment اشاره کرد.

ساگی در سال 2003 پس از فارغ التحصیلی از مدرسه هنر کوپر یونیون به این شرکت پیوست. او یک متخصص پیشرو در روند طراحی لوگوی موثر برای بلومبرگ Businessweek، PBS، Fast Company و NBCs Meet The Press است. او در مورد طراحی لوگو در سراسر جهان، از جمله برای TEDx، AIGA، کنفرانس طراحی HOW، کنفرانس جدید، دانشگاه پرینستون، بنیاد Onassis، فدراسیون تبلیغات آمریکا، و مدرسه کسب و کار کلمبیا، و بسیاری دیگر صحبت می کند. او طراحی هویت بصری را در مدرسه هنرهای تجسمی در شهر نیویورک تدریس می کند.

Sagi یکی از نویسندگان Identify: Basic Principles of Identity Design in the Iconic Trademarks of Chermayeff Geismar (Print Publishers, 2011) و هویت: Chermayeff Geismar Haviv (راهنمای استانداردها، می، 2018) است.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی نمادهای برند: اصول و فرآیند ساخت لوگوهای ماندگار

Designing Brand Symbols: The Principles & Process of Making Logos that Last

"رازهای ایجاد نمادهای برندی را که در این کلاس تاریخی از آزمون زمان بر می آیند، توسط طراح مشهور جهانی ساگی هاویو باز کنید! از NBC و چیس با...."