Hassan Aboul hassan

کارشناس دیجیتال مارکتینگ و فناوری

سلام، من حسن هستم.

چیزی که بیشتر از همه دوست ندارم صحبت کردن در مورد خودم است، اما در اینجا، من موظف به انجام این کار هستم. من از 8 سالگی عاشق کامپیوتر شدم و در 9 سالگی نصب کامل ویندوز را انجام دادم. من تمام تلاشم را کردم تا همه چیز را در مورد کامپیوتر یاد بگیرم. مانند برنامه نویسی، مدیریت شبکه و سرور، هک و امنیت، تعمیر و نگهداری کامپیوتر، مجازی سازی، لینوکس حتی Adobe و Auto DeskGraphic و طراحی محصولات.

کامپیوترها زندگی من هستند. تا زمانی که این بیوگرافی را نوشتم، بیش از 8 سال تجربه در مدیریت شبکه و سرور کسب کردم.

و بیش از شش سال در برنامه نویسی .Net، جاوا، C++ و البته طراحی و مدیریت پایگاه داده.

من به مدت چهار سال در شرکتم این موضوعات را تدریس می کردم تا اینکه تصمیم گرفتم که دوست دارم تا تجربه ام را با دنیا به اشتراک بگذارم من چندین دوره رایگان را در YouTube تدریس می کنم و اکنون دوره های با کیفیت بالا را در Udemy منتشر می کنم.

برخی اطلاعات غیر مرتبط با رایانه درباره من: من به روانشناسی و فلسفه علاقه مند هستم - هر دو را به عنوان خوانده ام و همچنین کیهان شناسی من همچنین به سه زبان انگلیسی، فارسی عربی صحبت می کنم.

امیدوارم دوره های من برای شما مفید واقع شود و از آنها چیزهای زیادی یاد بگیرید. هر گونه سوالی پذیرفته می شود، با من تماس بگیرید و من با کمال میل کمک خواهم کرد.

مدرک تحصیلی و تحصیلات

★ کارشناسی در علوم کامپیوتر

★ کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر


>★ MCSA 2003-2008-2012-2016

★ MCSE 2003-2008-2012-2016

★ VMware VCP

★ VMware VCAP

★ Cisco CCNP

★ A+,Network+,Security+,Server+

★ CEH

★ C#,VB,ASP,C++,JAVA

★ مدیریت SQL Server

★ تجارت آنلاین دیجیتال مارکتینگ

دوره های این مدرس:

آموزش ساخت و کسب درآمد از ابزارهای هوش مصنوعی با وردپرس

Build & Monetize AI Tools With WordPress

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش عوامل هوش مصنوعی مستقل با پایتون از ابتدا بسازید

Build Autonomous AI Agents With Python From Scratch

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."