Rico Nasol

مدیر اجرایی سابق نتفلیکس و زاپوس

من مربی کارآفرینان و مدیرانی هستم که در تلاش برای ایجاد یک تجارت قوی‌تر و طولانی‌مدت با عملکرد بالا و مکانی شگفت‌انگیز هستند.

آیا برای دریافت خرید و پشتیبانی از تیم یا همتایان خود در تلاش هستید؟ آیا تیم های شما انگیزه ای ندارند یا از کاری که انجام می دهند بی الهام هستند؟ آیا آنها دائماً تصمیمات شما یا رهبری شما را زیر سوال می برند؟ آیا آنها سعی می کنند بفهمند رشد شما، تیم و خودشان چگونه است؟ آیا دید شما قوی است، اما هیچ کس دیگری نمی تواند آن را ببیند؟ در ایجاد این دید مشکل دارید؟

من در زندگی حرفه ای خود با این چالش ها روبرو بوده ام و نوری در انتهای تونل وجود دارد. شما می توانید یک تیم کاملاً متعهد و با عملکرد بالا داشته باشید که نه تنها تجارت را درک می کند، بلکه راهی برای موثرتر و کارآمدتر کردن آن پیدا می کند. آنها به شما کمک خواهند کرد که چشم انداز خود را بسازید و درک کنید و آن را دورتر از آنچه تصور می کنید پیش ببرید. در حال حاضر این اتفاق نمی افتد زیرا ابزار و تکنیک هایی برای انجام این کارها در حین ایجاد کسب و کار به شما داده نشده است. شاید این جمله "من در حال ساخت هواپیما هستم..." برای شما صادق باشد.

تجربه 17 ساله من به عنوان یک مدیر اجرایی در Zappos و Netflix می تواند به شما کمک کند. من از هیچ تیمی به 165 نفر ساخته ام. از راه اندازی تا کسب و کار میلیارد دلاری. من بودجه های 1000 تا 100 میلیون دلاری را مدیریت کرده ام. رویکرد 4Cs من به ما کمک می کند تا اقدامات سریع و واقع بینانه برای بهبود رهبری و عملکرد تیم شما انجام دهیم. ما در مورد استراتژی‌هایی در وضوح، شفقت، فرهنگ و تفکر خلاق (4Cs) بحث خواهیم کرد.

مدیران و کارآفرینانی که با آنها کار کرده ام به سرعت نتایج را می بینند. آنها درک می کنند که چقدر این تکنیک ها برای ایجاد تیم هایی با عملکرد بالا مهم هستند. بسیاری از این رهبران لحظات "آه ها" خود را دارند. آنها نه تنها تیم های خود را متحول کرده اند، بلکه خود را نیز متحول کرده اند. پس از همکاری با من، آنها تیم های درگیرتری را ایجاد کردند که الهام گرفته شده اند تا بهترین کارهای خود را هر روز ارائه دهند. آنها استرس کمتری دارند و می دانند چگونه پتانسیل تیم خود را باز کنند.

دوره های این مدرس:

آموزش رهبر آماده شده: بازخورد ساده است

Prepared Leader: Feedback Made Simple

"آیا شما یا افراد تیمتان با دادن و دریافت بازخورد مشکل دارید؟ آیا نمی دانید برای ایجاد فرهنگ صراحت و بحث از کجا شروع کنید؟ این دوره..."