David Hong

رزمی کار/مربی شخصی

سلام!

من دیوید (25 ساله) هستم، یک هنرمند رزمی تکواندو درجه 4، مربی شخصی، و یک یادگیرنده مادام العمر که علاقه زیادی به رشد خود دارد.

ما در دنیایی کاملاً شلوغ زندگی می‌کنیم، و با توجه به اینکه بسیاری از ما تلاش می‌کنیم مولد باشیم، به راحتی می‌توانیم با مهارت‌هایی که انتظار داریم بدانیم غرق شویم. اما من فکر می کنم برخی از افراد مهارت های خاصی مانند همدلی، رهبری، ارتباط، قاطعیت را نادیده می گیرند. مهارت های نرم بی انتها اینها مهارت هایی هستند که به هر محیطی که شما در آن هستید قابل انتقال هستند. این چیزی است که می خواهم روی آن تمرکز کنم و اینها مهارت هایی است که می خواهم با همه شما به اشتراک بگذارم.

فکر می‌کنم من همیشه یک روح قدیمی بوده‌ام، فکر می‌کنم از دوران دبیرستان به معنای زندگی فکر می‌کنم، و در طول سال‌ها مطالعه و نوشتن، احساس می‌کنم می‌توانم دیدگاه جالبی در مورد این موضوع ارائه دهم.

>

ما اینجا هستیم تا بهترین زندگی‌هایی را که می‌توانیم داشته باشیم، و من معتقدم خرده‌های خرد ما را اینچ به اینچ به جلو سوق می‌دهد. بنابراین، اگر به بهبود خود، رشد، تحقق و غیره علاقه دارید، در کنار آن بمانید و از طریق دوره های من جواهرات بیشتری پیدا خواهید کرد.

و اگر پیشنهادی در مورد ایده‌های محتوا/کلاس دارید، لطفاً به من پیام/ایمیل بدهید. بالاخره ما یک جامعه هستیم و من بدون کمک شما نمی‌توانم این کار را انجام دهم.

برای اینکه هر روز حساب شود،

به سلامتی!

دوره های این مدرس:

آموزش عادات خودسازی - رویکردی مدرن برای تحقق

Self Improvement Habits - A Modern Approach to Fulfillment

""آیا می دانستید عمل فیزیکی باز کردن یک کتاب به آسانی باز کردن یک کیسه چیپس است. پس چرا برای مردم اینقدر آسان است که یکی را به جای دیگری انجام دهند؟ Tha. .."