Nanditha Vijayan

هنرمند

سلام!

من Nanditha Vijayan هستم، هنرمندی خودآموخته و طراح الگوی سطحی مستقل. من مادری در خانه هستم که عمیقاً مشتاق خلق آثار هنری و رویاهایی برای دیدن آثار هنری من در محصولات هستم. این یک سفر خلاقانه است که من شروع کرده‌ام و شما را با خود همراه می‌کنم تا آنچه را که در این فرآیند آموخته‌ام به اشتراک بگذارم و به شما کمک کنم رویاهای خلاقانه خود را به واقعیت ببخشید.

بیایید با هم یاد بگیریم و در ارتباط بمانیم!

به من در اینجا بپیوندید


از تجربه‌ام، می‌دانم چه حسی دارد که یک ذهن خلاق و غرق در ایده‌ها باشید، اما واقعاً نمی‌توانم آنها را روی کاغذ بیاورم و همه آن موانع خلاقانه شما را رد کنند. اجازه دهید به شما کمک کنم تا یاد بگیرید، بیاموزید و دوباره یاد بگیرید.

من اینجا هستم تا آنچه را که آموخته ام به شما آموزش دهم و به شما کمک کنم ایده های خلاقانه خود را به آثار هنری اصلی تبدیل کنید و الگوهایی برای محصولات ایجاد کنید.

پس آیا حاضرید با من یاد بگیرید و رویاهای خلاقانه خود را به واقعیت تبدیل کنید؟

در اینجا مقدمه کلاسی در YouTube است که شما را در پشت صحنه چیزهایی که یاد خواهید گرفت و اینکه چگونه می‌توانید از طرح‌های هنری به طرح‌های الگوی سطحی در 3 مرحله بروید، می‌برد.

دوره های این مدرس:

آموزش هر کسی می تواند "پرتره"

Anyone can 'PORTRAIT'

"این کلاس با ایده ایجاد پرتره توسط هر کسی که هیچ تجربه قبلی ندارد ایجاد شده است. به این معنی که: "هر کسی می تواند پرتره" را طراحی کند. ..."


آموزش چگونه گل ها را در 6 مرحله ساده نشان دهیم

How to Illustrate florals in 6 simple steps

"در 6 مرحله ساده به تصویر کشیدن گل ها بیاموزید. این دوره یک روند گام به گام است که چگونه می توانید گل ها را به راحتی در 6 مرحله ساده نشان دهید. این کلاس. .."


آموزش ایجاد هنر تایپوگرافی

Learn to create TYPOGRAPHY ART

"هنر تایپوگرافی یک هنر و تکنیک چینش تایپ برای قابل مشاهده کردن زبان است. این کلاس قدمی شما برای ورود به دنیای ایجاد اشتباه تایپی خواهد بود..."


آموزش تقویم مصور خود را با Adobe Illustrator بسازید

Make your Illustrated Calendar with Adobe Illustrator

"همه ما در حال آماده شدن برای استقبال از سال نو با هیجان و شادی سرشار از گرمی هستیم. پس بیایید با افزودن یک قنادی از سال نو را هیجان‌انگیزتر کنیم."