Faisal Hoque

کارآفرین | نویسنده

کارآفرین، نویسنده. موسس SHADOKA (www.shadoka.com) و شرکت های دیگر. Shadoka کارآفرینی، رشد و تأثیر اجتماعی را امکان پذیر می کند. نویسنده چندین کتاب، از جمله «همه چیز به هم متصل می‌شود - چگونه در عصر خلاقیت، نوآوری و پایداری تغییر و رهبری کنیم» (مک‌گرو هیل، 2014) و بقا برای رشد - 27 شیوه کارآفرینان، نوآوران و رهبران انعطاف‌پذیر (مطبوعات انگیزشی، 2015).

قبلاً با جنرال الکتریک و سایر برندهای جهانی. همکار Fast Company، Business Insider و Huffington Post. من همچنین برای وال استریت ژورنال، بیزینس ویک، فوربس، و برتری رهبری و دیگران نوشته ام.

من به عنوان یکی از "100 فرد برتر با نفوذ در فناوری" و یکی از "100 رهبر فکری برتر" معرفی شده‌ام. انجمن مدیریت آمریکا (AMA) من را به عنوان یکی از "رهبرانی که باید در سال 2015 تماشا کرد" معرفی کرد.

در طول سال‌ها، من بسیاری از روابط متحول کننده مشتری، شریک، سرمایه‌گذاری مشترک/کسب و کار را با برندهای بین‌المللی صنعت، بخش خصوصی و عمومی مانند جنرال الکتریک، مسترکارت، امریکن اکسپرس، نورتروپ گرومن، پپسی کو، آی‌بی‌ام، هوم دیپو طراحی کرده‌ام. ، Netscape، Infosys، خدمات تامین اجتماعی فرانسه، Gartner، Cambridge Technology Partners، JP Morgan Chase، CSC، و دیگران.

در سن 14 سالگی، اولین کسب و کار را شروع کردم: ساختن قطعات استریو برای فروش از خانه پدرم در داکا، بنگلادش به منظور صرفه جویی در پولی که برای حمایت از برنامه تحصیلم در آن نیاز دارم. ایالات متحده. من زادگاهم بنگلادش را در سن 17 سالگی ترک کردم و اکنون آمریکا را خانه خود می نامم.

اطلاعات بیشتر درباره من در . مرا دنبال کنید @faisal_hoque.

شما ممکن است مانند ... 

 - برنامه توسعه رهبری. از آن به صورت رایگان استفاده کنید.

 - برنامه انعطاف‌پذیری. از آن به صورت رایگان استفاده کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش خود را در عصر خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی دوباره اختراع کنید

Reinvent Yourself in the Age of Creativity, Innovation, and Entrepreneurship

"با آبشار فن‌آوری‌های جدید و تغییرات اجتماعی، ما دائماً در چالش هستیم که خلاقیت را برانگیخته، نوآوری را هدایت کنیم و پایداری را تضمین کنیم.