Blender Studios

خانه هنر خیابانی ملبورن

استودیو Blender یک مجموعه هنری مشهور است که هسته اصلی آن استودیوهای هنری است. این استودیو که در سال 2001 تأسیس شد، در کنار جنبش هنر شهری در ملبورن تکامل یافته و در حال حاضر میزبان 24 استودیو است. + هنرمندان مقیم. استودیو Blender نه تنها یک مرکز برای هنرمندان خیابانی و هنرمندان خوب است، بلکه مرکز اصلی , Dark Horse Experiment, <نیز می باشد. span> و Blender Creatives.


ما انواع کارگاه های خلاقانه را در استودیوی خود و اکنون آنلاین ارائه می دهیم! با تمرکز بر تفریح ​​و در عین حال یادگیری مهارت های جدید، تنها از بهترین هنرمندان حرفه ای خیابانی یاد خواهید گرفت. همه کارگاه‌ها در استودیو معروف Blender فیلم‌برداری می‌شوند.

بنکسی درونی خود را کانالی کنید و کارگاه هنری استنسیل ما را بررسی کنید، یا در کارگاه هنری نصب مینیاتوری ما بیاموزید که چگونه اشیاء روزمره را به طلای کمدی تبدیل کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش هنر نصب مینیاتور

Miniature Installation Art

"آیا به مینیاتور، ساخت مدل یا ساختن اشیاء علاقه دارید؟ اکنون می توانید دریابید که چگونه صحنه مینیاتوری خود را با نصب حرفه ای بسازید. ...."


آموزش کارگاه هنری شابلون

Stencil Art Workshop

"تا به حال خواسته اید بفهمید که بنکسی چگونه این کار را انجام می دهد؟ اکنون می توانید در این کارگاه با هنرمند حرفه ای خیابان Manofdarkness [آکا جورج مانیوداکاس] دست خود را امتحان کنید. اس..."