Ben Murdock (MMus)

مربی ترانه سرا

سلام، من بن مرداک هستم، مربی ترانه سرا. من حدود 30 سال است که آهنگ می نویسم. فقط گفتن اینو باعث میشه احساس پیری کنم!!

من دارای مدرک کارشناسی ارشد در ترانه سرایی هستم و چند سال گذشته را به کاوش و تحقیق در مورد فرآیند ترانه سرایی و تمام تکنیک هایی که در این راه خلاقانه شگفت انگیز و شگفت انگیز می پردازند، صرف کرده ام.

گاهی اوقات چیزی که من کشف کردم اصلاً من را شگفت زده نمی کرد، اما اغلب چیزهایی که می فهمیدم مرا شگفت زده و متحیر می کرد.

ما اغلب آهنگ می نویسیم و نام تکنیک هایی را که استفاده می کنیم نمی دانیم - فقط از آنها استفاده می کنیم زیرا احساس درستی می کنند. ما اینها را مخفیانه یاد گرفتیم - معلمان ما هنرمندانی بودند که ساعت ها و ساعت ها به آنها گوش می دادیم. اما نکته کلیدی این است که ما این تکنیک ها را یاد گرفتیم.

و معلوم شد که برای بسیاری از ما چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد. انبوهی از تکنیک‌های جدید برای کشف که ما هرگز نمی‌دانستیم. و این تکنیک ها ممکن است فقط یک غزل شما را از خوب به زیبایی عالی تبدیل کنند.

من می‌خواهم همه چیزهایی را که در طول سال‌ها آموخته‌ام به اشتراک بگذارم، به این امید که به ترانه‌سراهای همکار مانند شما کمک کند تا ترفندها و تکنیک‌های جدیدی را بیاموزند که آهنگ‌سازی شما را قدرتمندتر و به یاد ماندنی‌تر می‌کند.

دوره های این مدرس:

آموزش متن ترانه بنویسید تا قلب ها و ذهن ها را به دست آورید - کلیدی برای اشعار قدرتمند و به یاد ماندنی

Write Lyrics To Win Hearts And Minds - The Key To Powerful, Memorable Lyrics

"نوشتن اشعار انتقال اطلاعات، ایده ها و احساسات از نویسنده به شنونده است. اما اینکه چقدر خوب این چیزها را منتقل کنیم، تعیین کننده خوب یا عالی بودن آن است."