Atamotion

طراح حرکت

سلام به همه! نام من اندرو است، اما بیشتر با نام آتاموشن شناخته می شوم، و من یک طراح گرافیک متحرک دو بعدی پرشور هستم. من اینجا هستم تا دانش خود را به اشتراک بگذارم و به شما الهام بخشم تا چیزهای باورنکردنی ایجاد کنید که می تواند کار خلاقانه شما را به سطح جدیدی برساند!

در حال حاضر، من به عنوان یک طراح حرکت مستقل کار می‌کنم، او همچنین اغلب با Envato و Motionarray همکاری می‌کند، جایی که من دارایی‌های خلاقانه منحصر به فرد و با کیفیت بالا را طراحی و متحرک می‌کنم که به افراد کمک می‌کند تا به اهداف خلاقانه‌شان سریع‌تر و بسیار مؤثرتر دست یابند.

من با طراحی گرافیکی، انیمیشن، و ویرایش ویدیو بیشترین اعتماد به نفس را دارم. اما من به عکاسی، تایپوگرافی و حتی مدلسازی و رندر سه بعدی نیز علاقه زیادی دارم (که در حال حاضر در حال یادگیری و تلاش برای بهتر شدن در آن هستم).

در نهایت، ، و من نیز از کار با مشتریانی مانند لذت بردیم. علاوه بر این، من به اندازه کافی خوش شانس بودم که پروژه‌های پردرآمد زیادی برای Envato و Motionarray ایجاد کردم، که تا به امروز توسط بسیاری از خلاقان استفاده می‌شود.

برای دیدن کارهای بیشتر من، می توانید من را در اینستاگرام دنبال کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش انیمیشن گرادیان: برای انیمیشن های متنی و لوگو در افتر افکت

Gradient Animation: for Text & Logo Animations in After Effects

" در این کلاس، نحوه طراحی آمپر را به شما نشان خواهم داد. این افکت های متحرک گرادیان پویا را متحرک کنید و سپس در حین استفاده از After Eff یک انیمیشن متنی به آنها اضافه کنید. .."