Mickaela Roxas

طراحی گرافیک، خوشنویسی

طراح گرافیک جوان برای Betabrand است. میکی تلاش کرده است تا به خودش یاد دهد که طراحی را به خود بیاموزد - بدون اینکه پس انداز زندگی اش را تمام کند. از آموزش‌های مربوط به پیراهن‌های فلانل دوچرخه‌سواری تا اسباب‌بازی‌های پرشده قابل تنظیم، میکی توصیه‌هایی را ارائه می‌دهد که مستقیماً از تجربه او به‌عنوان یک تازه‌کار الهام‌بخش گمشده در دنیای حرفه‌ای‌ها می‌آید. کارها و آموزش های او در موارد متعددی از جمله Oakland Tribune، Examiner.com و Threadbanger.com ارائه شده است.

او را در اینستاگرام دنبال کنید: ، یا از mickaelaroxas.com دیدن کنید.

 یک شرکت پوشاک است که دفتر مرکزی آن در سان فرانسیسکو، کالیفرنیا قرار دارد. Betabrand با جمع‌آوری پیشنهادها و ایده‌ها از پایگاه گسترده مشتریان از طریق Think Tank خود، می‌تواند طرح‌ها را از مرحله مفهومی به محصولات نهایی خرده‌فروشی در 4 تا 6 ماه از طریق چرخه تولید ناب و تولید محلی برساند.

برخی از محصولات قابل توجه Betabrand عبارتند از:

  •   

Betabrand همچنین به دلیل عرضه چندین محصول جدید هر هفته، برخلاف سایر مارک‌های پوشاک که معمولاً مجموعه‌های محصولات را در یک چرخه فصلی منتشر می‌کنند، شناخته شده است.

دوره های این مدرس:

آموزش Adobe Illustrator for Fashion (CAD I): مقدمه ای بر لباس های تخت

Adobe Illustrator for Fashion (CAD I): Introduction to Garment Flats

"ایجاد یک تخت لباس در Adobe Illustrator اساسی ترین مهارتی است که یک طراح مد باید بداند. تخت لباس یک طرح دیجیتالی اولیه است که ...."


آموزش Adobe Illustrator for Fashion (CAD II): طراحی فنی متوسط

Adobe Illustrator for Fashion (CAD II): Intermediate Technical Design

"این کلاس ادامه Adobe Illustrator for Fashion (CAD I): Introduction to Garment Flats است. در این کلاس من جزئیات طراحی فنی را به شما آموزش می دهم. ..."