Rutuja Lawand

هنرمند آبرنگ و گواش، مدرس

سلام!! من روتوجا هستم، هنرمند آبرنگ و گواش مقیم حیدرآباد، هند. من یک مهندس هستم در حرفه اما هنرمند هستم. من عاشق طبیعت هستم و تمام الهامات من از طبیعت نشات می گیرد، چه گل و چه مناظر. من از 4 سال پیش شروع به آزمایش با آبرنگ کردم، اما به دلیل نداشتن دانش و منابع مناسب به سرعت منصرف شدم. دو سال پیش، سفر آبرنگ خود را با Skillshare دوباره شروع کردم و بلافاصله عاشق این رسانه شدم. از آن زمان به‌طور مداوم نقاشی می‌کشم و هر روز بیشتر و بیشتر عاشق آبرنگ‌ها می‌شوم، با ادامه کشف این رسانه، اشتیاق من به آبرنگ بیشتر می‌شود. من مشتاق کمک به مردم در کشف و یادگیری این رسانه گریزان هستم. از تجربه دست اولم، می‌دانم که این رسانه می‌تواند چالش‌برانگیز باشد و به همین دلیل فکر می‌کنم آموخته‌های من به مردم کمک می‌کند تا بر آن چالش‌ها غلبه کنند.

من سفر هنری خود را در پروفایل اینستاگرامم @rutus_art_retreat به اشتراک می گذارم. خوشحال میشم در اینستاگرام با شما ارتباط برقرار کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی دسته گل آبرنگ شاد و گشاد

Learn to Paint Cheerful Loose Watercolor Flower Bouquet

"در این کلاس یاد می گیرید که دسته گل آبرنگی زیبا و گشاد را نقاشی کنید. اگر با گل های گشاد مبارزه می کنید یا می خواهید گل های شل را یاد بگیرید، شما یک ..."