Fred Beecher

طراح، رهبر و مدرس UX

سلام من فرد بیچر هستم، یک طراح، رهبر و مربی قدیمی UX. در حال حاضر، من رهبری عملیات طراحی را در بهترین خرید انجام می دهم.

من از سال 1998 در User Experience کار می‌کنم و در آن زمان شاهد بودم که UX از حوزه‌ای بالغ شده است که تلاش می‌کند ارزش خود را ثابت کند و باعث انفجار نوآوری و رشد اقتصادی شود. برای کمک به تامین تقاضای فزاینده ای که این انفجار ایجاد کرده است، یک برنامه کارآموزی UX را در The Nerdery در مینیاپولیس، MN طراحی و اجرا کردم. من همچنین بین سال‌های 2015 و 2017 تیم طراحی 40+ نفر را در آنجا رهبری کردم. در سال‌های 2016 و 2017، من همچنین ریاست نشست آموزش طراحی تعامل را بر عهده داشتم، کنفرانسی سالانه که به پیشبرد آموزش طراحی اختصاص داشت.

اشتیاق من برای آموزش دیگران در سال 2007 زمانی که اولین برنامه رسمی آموزشی Axure را توسعه دادم آغاز شد. من در نهایت هزاران نفر را در سراسر ایالات متحده (و حتی برخی در اروپا) آموزش دادم. این تجربه مسیری را برای بقیه حرفه من تعیین کرد، که از آن زمان به ایجاد استعدادهای UX در افراد و سازمان ها اختصاص یافته است.

من همچنین یک سخنران و نویسنده با تجربه UX هستم. من به طور گسترده در مورد نمونه سازی، طراحی تکراری، و توسعه حرفه ای UX نوشته و صحبت کرده ام.

از علاقه شما متشکریم!

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر نمونه سازی در Axure 9

Introduction to Prototyping in Axure 9

"این کلاس به افراد تازه کار Axure می آموزد که چگونه از عملکرد اصلی آن برای نمونه سازی اولیه یک وب سایت تعاملی متوسط ​​با وفاداری بصری و عملکردی بالا استفاده کنند. . .