Amie Howard

مداد رنگی هنرمند حیات وحش


سلام، من آمی هستم! هنرمند حرفه ای مستقر در هاوکینگ، کنت، من در ایجاد تصاویر زیبا و دستی از حیات وحش با مداد رنگی تخصص دارم.

تدریس در حال تبدیل شدن به یکی از علاقه‌های روزافزون من است، با دنبال‌کننده‌های روزافزون در YouTube و Patreon، آموزش نکات و تکنیک هایی که در 7 سال گذشته آموخته ام.

من عاشق استفاده از مداد رنگی و آموزش دادن آن به مردم هستم – کار کردن با آن وسیله ای آرامش بخش و به نظر من بسیار اعتیاد آور است. span>

از زمانی که یادم می‌آید، همیشه یک مداد، مداد رنگی یا لوله‌ای از زرق و برق در دست داشتم و به دل خوش می‌کردم. من هنر و طراحی را در GCSE و A-Level خواندم اما هرگز ادامه تحصیل ندادم. در سال 2012 دوباره عشقم به هنر را پیدا کردم و شروع به ساختن پرتره های حیوان خانگی کردم.

من اکنون در ایجاد پرتره های حیات وحش با مداد رنگی تخصص دارم، زیرا متوجه شدم که اینها به من اجازه می دهند تا سطح جزئیات و واقع گرایی را که می خواهم به دست بیاورم. من اخیراً شروع به گسترش کارنامه خود با قطعات حیات وحش کرده ام که واقعاً مهارت های من را آزمایش و گسترش می دهد.

با توجه به اینکه از دنیایی از سفارش‌ها برای آموزش و راهنمایی دیگران آمده‌ام، معتقدم که خواسته‌ام را در زندگی پیدا کرده‌ام، نکات و تکنیک‌هایم را در مورد مداد رنگی به اشتراک می‌گذارم.

تعداد مدرسه آنلاین من، چه در وب‌سایت من و چه در Patreon، هر روز در حال افزایش است و اکنون عشق من در زندگی است که شاهد رشد مهارت‌های افراد تحت شهریه‌ام باشم.

من معتقدم که هنر یک درس ضروری است - به خلاقیت و فردیت افراد کمک می کند - و در حالی که من در درجه اول استفاده از مداد رنگی را آموزش می دهم، رسانه های دیگر اغلب خود را به دانش آموزانم ارائه می دهند.

دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک های اساسی خز در مداد رنگی

Fundamental Fur Techniques in Coloured Pencil

"ایجاد خز با مداد رنگی اولین قدم حیاتی در ترسیم پرتره های حیات وحش و حیوانات خانگی به صورت واقع بینانه است. در این کلاس به شما تکنیکی را نشان خواهم داد. .."