Naomasa Matsuda

هنرمند مانگا، مدرس

سلام از کیوتو، ژاپن! من بیش از 20 سال به عنوان هنرمند مانگا کار کردم و به عنوان مدرس دپارتمان مانگا "دانشگاه طراحی هنر کیوتو" به مدت 7 سال، با 2 سال به عنوان مدرس ارشد، همچنین به عنوان عضو کمیته انتخاب "رسانه های ژاپنی" خدمت کردم. جشنواره هنر " سازماندهی شده توسط آژانس امور فرهنگی در ژاپن از سال 2017 تا 2020. در حال حاضر یک مدرس در "L école Japonaise de Manga" در فرانسه و "دانشگاه هنرهای کیوتو" در ژاپن است.

من به بیش از 300 دانشجو حضوری در آن دانشگاه آموزش داده ام، برخی از آنها قبلاً به عنوان هنرمندان حرفه ای مانگا شروع به کار کرده اند. 18 کتاب مانگا را در ژاپن، سنگاپور، منتشر کرد. هنگ کنگ، تایوان، کره جنوبی. همچنین، به مدت 10 سال در وب پخش شد.

دوره های این مدرس:

آموزش ساختمان های خود را به راحتی بکشید!

Draw Your Own Buildings with Ease!

"در این ویدیو با وکتور پاک کن، تبدیل آزاد، خط کش پرسپکتیو و تنظیم خط و بسیاری از ویژگی های دیگر Clip Studio Paint آشنا می شوید. می توانید از ... استفاده کنید."


آموزش داستان خود را با روش مانگا بگویید

Tell Your Story with a Manga Method

"در مورد داستان سرایی کنجکاو هستید؟ به این کلاس بپیوندید و ساختار اصلی داستان را احساس کنید! هنرمند ژاپنی مانگا Naomasa Matsuda از شما استقبال می کند و شما را تشویق می کند و نشان می دهد. .."


آموزش رسم مانگا با Clip Studio Paint: تنظیمات، جوهر، تکنیک ضروری

Draw Manga with Clip Studio Paint: Settings, Inking, essential technique

"زمان طراحی با CSP فرا رسیده است! به Naomasa Matsuda بپیوندید تا یک ماجراجویی سرگرم کننده داشته باشید و راه های آسان برای طراحی با Clip Studio Paint را کاوش کنید. در این کلاس یاد خواهید گرفت: اولیه بو. .."


آموزش طراحی خود را با Clip Studio Paint برجسته کنید: خط شعاعی، خط موازی، برس تزئینی

Highlight Your Drawing with Clip Studio Paint: Radial Line, Parallel Line, Decoration Brush

"زمان طراحی با CSP فرا رسیده است! به Naomasa Matsuda بپیوندید تا یک ماجراجویی سرگرم کننده داشته باشید و راه های آسان برای طراحی با Clip Studio Paint را کاوش کنید. در این کلاس یاد خواهید گرفت: نحوه استفاده. .."


آموزش با روش مانگا یک شخصیت بسازید

Create a Character with a Manga Method

«مهمترین چیز برای خلق یک داستان چیست؟ موضوع؟ محتوای داستان؟ شما می توانید آنها را در بسیاری از کتاب های آموزشی بیابید. اما حداقل اینطور است. .."


آموزش آن را به سبک مانگا ژاپنی رنگ آمیزی کنید: The Tone

Color It in the Japanese Manga Style: The Tone

اگر می‌خواهید به نقاشی‌هایتان ظاهری «مانگای ژاپنی» بدهید، این ویدیو برای شما مناسب است. در اینجا تابع Tone را در Clip Studio توضیح می دهم که یکی از متفاوت ترین هاست. .."