Jill Jones

تهیه کننده داستان

سلام!

من در لس آنجلس به‌عنوان تهیه‌کننده داستان و ناظر تهیه‌کننده برای تلویزیون مستند و بدون فیلمنامه کار می‌کنم.

من برای CNN (UNITED SHADES OF AMERICA)، ESPN FILMS (What Make Us)، NATIONAL GEOGRAPHIC، (کلک)، ANIMAL PLANET (Treehouse Masters)، A E (Scientology the Aftermath)، BRAVO (سرآشپز برتر) محتوا تولید کرده ام. )، ABC (Extreme Makeover: Home Edition)، MTV (Catfish) و CBS (3).

علاوه بر این، من با این شرکت کار مستند مستقلی تولید می کنم. ما اکشن زنده و محتوای مارک متحرک برای سازمان‌های غیرانتفاعی مانند بنیاد داستان‌نویسان جوان ایجاد می‌کنیم.

من یک مستند اجتماعی درباره اوتیسم و ​​ادراک حسی برای PBS تهیه کردم. این فیلم برای اولین بار به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت در سازمان ملل به نمایش درآمد.

فیلم را تماشا کنید.

من اینجا هستم تا آنچه را که می‌دانم به اشتراک بگذارم، از دیگران بیاموزم و جامعه‌ای از سازندگان را بیابم که می‌خواهند دنیا را تغییر دهند.

دوره های این مدرس:

آموزش ثبت یک تاریخ شفاهی: مکالمات بی‌ارزش خانوادگی را ضبط کنید

Record an Oral History: Capture Priceless Family Conversations

"در این کلاس، شما با ضبط صدای عزیزانتان یک گنجینه خانوادگی ایجاد خواهید کرد - یک تاریخ شفاهی. این فرصت شماست تا کمی از تاریخچه خانواده را ثبت کنید. . .."


آموزش جهان را تغییر دهید: مستندی با موضوع اجتماعی بسازید

Change the World: Make a Social Issue Documentary

"در این کلاس، شما یک مفهوم برای مستند مسائل اجتماعی خود را توسعه خواهید داد. شما به هیچ تجهیزات فیلمبرداری نیاز ندارید. ما با مهمترین صفحه شروع می کنیم.