Han'made Designs

نامه نگاری و تجارت


من هانا هستم، اهل بریتانیا. معمولاً مرا با یک مداد سیب در یک دست و یک فنجان چای در دست دیگر پیدا خواهید کرد! P علاقه مند به حروف، تایپوگرافی و تصویرسازی، سال ها تجربه و عشق خود را به شکل نامه ها ترکیب می کنم تا محصولات نهایی را ایجاد کنم که محتوای خلاقانه و جذابی را در سراسر جهان بفروشند.

سفر من تاکنون...

پدر من یک آه نویس سنتی بود، بنابراین از سنین جوانی، من همیشه شیفته حروف شکل بودم. این را با عشق به خلق کردن، نقاشی و دانش فنی حرفه ای ترکیب کنید... من خیلی زود شروع به هموار کردن سفر هنری خود کردم.

در طول سال‌ها، مدارک رسمی من باعث شد که در رشته هنرهای زیبا، طراحی گرافیک و مطالعات رسانه‌ای با تحصیلات تکمیلی طراحی هنر (با تخصص در طراحی گرافیک/تصویرگری) تحصیل کنم. در سن 21 سالگی، تصمیم گرفتم به ندای درونی خود گوش دهم و سفر مستقل/کارآفرینی خود را شروع کنم.

فقط با مقدار کمی پس انداز، مک بوکم را خریدم و شروع به ساخت لوازم التحریر عروسی نقاشی دستی کردم، و در عرض چند ماه پس از افتتاح یک فروشگاه آنلاین، کار من نه تنها در سراسر بریتانیا شروع شد، اما در نیویورک نیز فرود آمد!

پنج سال در کسب و کار به جلو و بیش از 12000 فروش تا به امروز. من اکنون آماده هستم تا به دیگران کمک کنم تا سفر خلاقانه خود را آغاز کنند و تمام تکنیک هایی را که در این راه آموخته و مطالعه کرده ام به آنها نشان دهم.

الهام بخش، یاد بگیرید، تشویق کنید...

هم اینجا و هم پیشنهاد من الهام بخش، مهارت های جدید برای یادگیری، و مکانی برای تشویق.


دوره های این مدرس:

آموزش حروف iPad در Procreate، اصول اولیه برای شروع.

iPad Lettering in Procreate, the very basics to get you started.

"به کلاس من خوش آمدید، نام من هانا است. من یک هنرمند حروف دستی هستم و در شرکت Han'made Designs خلاق هستم. ما با هم در این کلاس خواهیم رفت. .."


آموزش چاپ سابلیمیشن برای مبتدیان. شروع کنید و همین امروز فروش را شروع کنید!

Sublimation Printing for Beginners. Get Started, and Start Selling Today!

"اگر تازه در دنیای تصعید شروع کرده اید و مطمئن نیستید از کجا شروع کنید. پس این دوره برای شما مناسب است. من تجهیزات و مواد را پوشش خواهم داد. .."