Andrew "Dizz" Delaney

مدیر محتوای خلاق، گتی ایماژ

اندرو بخشی از تیمی است که مسئول ایجاد و توسعه محتوای خلاق Getty Images در قاره آمریکا است و اطمینان می‌دهد که مشتریان هر بار که جستجو می‌کنند محتوای مناسب را با قیمت مناسب پیدا می‌کنند. اندرو با همکاری نزدیک با عکاسان، فیلمسازان و مدیران هنری از سرتاسر جهان و با استفاده از تحقیقات خلاقانه Getty Images، نقش مهمی در حصول اطمینان از تکامل مداوم Getty Images و iStock ایفا می‌کند تا نیازهای در حال تغییر Creative در سراسر جهان را برآورده کند.

اندرو کار خود را در سال 1989 با تونی استون ایماژز در لندن آغاز کرد و در سال 1998 به ایالات متحده نقل مکان کرد. در سال 2006، او مدیر عکاسی عکس‌های خلاقانه گتی ایمیجز، مستقر در لس آنجلس بود. او اکنون در نیویورک واقع شده است و در تمام مجموعه های فیلم و عکاسی Getty Images کار می کند. دو دهه کارگردانی هنری و مدیریت محتوای سهام اندرو در اروپا و ایالات متحده به تخصص او در روندهای خلاقانه و رویکردهای بصری کمک می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش کاوش در سبک عکاسی: قدرت تصویرسازی "شعیر شگفت انگیز".

Exploring Photographic Style: The Power of “Wonderlust” Imagery

"روندها تغییر می‌کنند. سبک‌ها تکامل می‌یابند. تکنیک‌هایی که زمانی به عنوان "اشتباه" در نظر گرفته می‌شد، اکنون روندهای بصری قدرتمندی هستند. اکنون چه چیزی را می‌خواهیم؟ به اندرو "دیز" دلانی بپیوندید - کارگردان. ..."