Saran Siri

مربی

لطفاً من را دنبال می‌کنید زیرا از تماشای کلاس‌های جدیدی که منتشر می‌کنم لذت خواهید برد؟

یادگیری کد از تمرینات سرگرم کننده بهترین راه برای شروع است. من تمام اوقات فراغت خود را صرف ساختن چنین دوره هایی کرده ام. اگر ویدیوهای با ویرایش بالا را دوست دارید، برای اطلاعات بیشتر من را دنبال کنید.

آیا Skillshare Premium دارید؟

  • Skillshare Premium برای تماشای بیشتر دوره‌های من مورد نیاز است، زیرا به من این شانس را می‌دهد که بر اساس هر دقیقه که صرف تماشای آن می‌کنید، درآمد کسب کنم.
  • من یک اشتراک Skillshare Premium دارم که به من امکان دسترسی نامحدود به تمام دوره های Skillshare رایگان در ماه اول و سپس 96 دلار در سال پس از آن را می دهد که فقط 8 دلار در ماه است! من ترجیح می دهم دوره های آنلاین را به این صورت بگذرانم زیرا یک بار پرداخت را تکمیل می کنم و سپس می توانم از هر کسی با سرعت خودم یاد بگیرم! این بسیار ساده‌تر از خرید مکرر دوره‌های آموزشی است و اگر واقعاً آن را تماشا نکنم احساس گناه کنم.
  • آیا از پیوند من برای ثبت نام در استفاده می کنید زیرا Skillshare در صورت انجام این کار، 10 دلار به عنوان تشکر به من می دهد؟

از شما برای خواندن این مطلب متشکرم و امیدوارم از کلاس های من لذت ببرید!

عشق،

ساران سیری

دوره های این مدرس:

آموزش Flappy Bird: با استفاده از جاوا اسکریپت و چارچوب P5.js یک بازی کلاسیک بسازید

Flappy Bird: Make A Classic Game using Javascript & P5.js Framework

«این مجموعه آموزش بازی من است که در آن جاوا اسکریپت و چارچوب P5. js را با استفاده از بازی‌های کلاسیک آموزش می‌دهم. بازی‌های دیگر را بررسی کنید مار = gt; skl. sh/2DGnMiq پنگ = gt; . .."