Audrey Mann

تصویرسازی، حروف، طراحی الگو

من هستم. خیلی خوب است که شما اینجا هستید! من یک هنرمند و طراح الگوی لحاف هستم که در شمال یوتا زندگی می کنم، با همسر و چهار فرزندم، سنین 5 تا 12 سال. در دانشگاه بریگام یانگ در رشته طراحی صنعتی تحصیل کردم و با درجه تمجید از دانشگاه فارغ التحصیل شدم. دانشگاه ایالتی یوتا با مدرک لیسانس در طراحی داخلی و بازرگانی. من در هر دو فرآیند سنتی و دیجیتال کار می‌کنم، اما معمولاً همه چیز در مقطعی دیجیتالی می‌شود. تمرکز من عبارتند از: حروف و .

من یکی از مالکان یک شرکت الگوی لحاف به نام هستم. ما ده ها الگو را برای شرکت خودمان و همچنین برای بسیاری از شرکت های دیگر منتشر کرده ایم . الگوهای ما در لحاف فروشی های سرتاسر جهان موجود است. من همچنین لحاف های زیادی را در کتاب ها و مجلات منتشر کرده ام، از جمله دو لحاف اصلی در مجله Curated Quilts.

علاوه بر هنر و خانواده، علایق من شامل ورزش کردن، دویدن در فواصل معقول، ساختن لحاف، دوختن لباس، خواندن کتاب‌های عالی، تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی جنایت‌آمیز و ماجراجویی‌های گاه به گاه سفر است. چاشنی زندگی من! من یک ترم را در خارج از کشور در لندن گذراندم و برای همیشه به همه چیزهای بریتانیایی علاقه دارم.

خوشحالم که با من یاد می گیرید!


من را در دنبال کنید تا ببینید چه چیزی می‌سازم، و اینجا در Skillshare برای به‌روز ماندن در مورد کلاس‌ها و محتوای جدید!

دوره های این مدرس:

آموزش حروف شکسته با دست در Procreate: یک چاپ هنری الهام بخش ایجاد کنید

Chunky Cursive Hand Lettering In Procreate: Create An Inspirational Art Print

"یاد بگیرید چگونه با استفاده از برنامه Procreate حروف را به سبک شکسته‌ای مدرن تحویل دهید.   در این کلاس، با استفاده از یک کلمه یا شو، یک چاپ هنری الهام‌بخش ایجاد خواهید کرد.