Emily Wool

چاپ بلوک با الهام از طبیعت

سلام! نام من امیلی وول است و من یک چاپگر بلوک و هنرمند هستم که در Crozet، VA، ساکن هستم!

خانه من کاملاً نزدیک پارک ملی Shenandoah قرار دارد، و در طول سال‌ها از گیاهان و جانوران محلی آنقدر الهام گرفته‌ام که یک تجارت چاپی با الهام از دنیای طبیعی به نام Emily Ruth Prints راه‌اندازی کرده‌ام.

من دوست دارم به دانش‌آموزان کمک کنم تا از چشم خود برای تولید چاپ‌های زیبا استفاده کنند که می‌تواند روی پارچه یا کاغذ استفاده شود- و برای "آها!" لحظه ای که کسی اولین چاپ را می کشد و می بیند که برای اولین بار چه چیزی برای ایجاد آن سخت کار کرده است.


من عاشق تدریس هستم و طی 4 سال گذشته فرآیند چاپ بلوک خود را در پارچه فروشی های کوچک، استودیوهای محلی و آنلاین به اشتراک گذاشته ام. من واقعاً معتقدم که همه یک هنرمند هستند، و امیدوارم بتوانم مردم را تشویق کنم تا از طریق مراحل آسان و در دسترس که شما را به محصول نهایی که به آن افتخار می کنید، به سمت خلاقیت خود باز شوند!

من به شفافیت اعتقاد دارم و دوست دارم فرآیندم را به صورت آنلاین از طریق اینستاگرام و از طریق پلتفرم هایی مانند Skillshare به اشتراک بگذارم. فرآیندهای چاپ به دلیل مواد ویژه ای که گاهی اوقات به آنها نیاز دارند، می توانند ترسناک به نظر برسند، اما من معتقدم چاپ بلوکی روشی عالی برای معرفی به چاپ است، و تنها در چند ساعت کوتاه می تواند نتایج بسیار رضایت بخشی ایجاد کند!

هنگامی که من آموزش می دهم، کمال هرگز یک هدف نیست. من می‌خواهم دانش‌آموزان نسبت به فرآیندی که برای ایجاد محصول نهایی طی می‌کنند احساس راحتی، هیجان و افتخار کنند. برای مدت طولانی، من در ترس دنیای طبیعی بودم و واقعاً احساس می‌کردم وقتی توانستم از منظر چاپ بلوک به طبیعت نزدیک شوم، قدم خود را پیدا کردم.

می‌توانید کارهای من را به صورت آنلاین در اینستاگرام، یا patreon پیدا کنید، جایی که من فیلم‌ها و عکس‌های فرآیند را به اشتراک می‌گذارم و کار اصلی خود را می‌فروشم!

(تصویر بالا: بندکشی که با تکه های بسیاری از چاپ های من ساخته شده است)

دوره های این مدرس:

آموزش برداشت هایی از طبیعت: چاپ بلوک با الهام از فضای باز

Impressions from Nature: Block Printing Inspired by the Outdoors

"می‌خواهم شما را از طریق فرآیند فوق‌العاده چاپ بلوک راهنمایی کنم! چه این اولین باری است که این فرآیند را انجام می‌دهید یا علاقه‌مند به یادگیری برخی از آن‌ها هستید..."