Tony Alamo

جرقه مغز شما

هی، اونجا! اسم من تونی است :)

درست پس از فارغ‌التحصیلی به‌عنوان مهندس در بوستون، مستقیماً وارد تجزیه و تحلیل داده‌ها شدم - در یک شتاب‌دهنده استارت‌آپ در کمبریج، MA، جایی که برای راه‌اندازی شرکت‌های وب از ابتدا و راه‌اندازی آن‌ها در جهان کار کردیم!

اگرچه این کار فوق‌العاده هیجان‌انگیزی بود، در نهایت تصمیم گرفتم تمرکزم را روی چیزی که بیشتر به آن علاقه دارم متمرکز کنم - یاد بگیرم چگونه یاد بگیرم و به دیگران یاد بدهم که چگونه این کار را انجام دهند.

مغز مانند ماهیچه ای است که هرگز یاد نگرفتیم چگونه تمرین کنیم، و یادگیری یکی از بهترین تمرینات مغز است! امیدوارم دوره‌های SkillShare و ویدیوهای YouTube برای شما مفید باشد و در سفر من به من بپیوندید تا از خواب بیدار شوید و زندگی معنادارتری در لحظه کنونی داشته باشید، هر بار یک تمرین مغزی.

من شما را در اطراف می بینم!

دوره های این مدرس:

آموزش وب سایت خود را بسازید و منتشر کنید: مسیر 2 هفته ای توسعه وب برای مبتدیان

Build and Publish Your Website: 2-Week Web Development Path for Beginners

«این کلاس درباره چیست؟ این کلاس طراحی شده است تا به شما نشان دهد چگونه درس‌های کوچک می‌توانند به پیشرفت قابل توجهی منجر شوند! بیشتر افراد تمایل دارند آنچه را که می‌خواهند بیش از حد برآورد کنند. .."


آموزش CSS Essentials: سفر 2 هفته ای طراحی وب برای مبتدیان

CSS Essentials: 2-Week Web Styling Journey for Beginners

"این دوره در مورد چیست؟ این کلاس، دومین کلاس از مجموعه توسعه وب 3 کلاسه است. در اینجا، نحوه استفاده از CSS را از ابتدا در 13 روز در بایت خواهید آموخت. .."


آموزش SQL برای مبتدیان - یک مسیر تحلیلگر داده

SQL for Beginners - A Data Analyst Path

پایگاه داده ها را مدیریت کنید و داده ها را مانند یک حرفه ای با محبوب ترین زبان برنامه نویسی برای انجام این کار کاوش کنید.


آموزش یادگیری پایتون در 30 روز - کد نویسی برای مبتدیان

Learn Python in 30 Days - Coding for Beginners

دروس روزانه Bitesize که نحوه کدنویسی و ساخت اولین برنامه پایتون را به شما آموزش می دهد.


آموزش اصول HTML: ساخت وب 11 روزه برای مبتدیان

HTML Fundamentals: 11-Day Web Building for Beginners

"این دوره در مورد چیست؟ این کلاس اولین کلاس از یک سری توسعه وب 3 کلاسه است. در اینجا، نحوه استفاده از HTML را از ابتدا در 11 روز در bite خواهید آموخت. .."


آموزش مفهوم 101 - زندگی و کار خود را خلاقانه سازماندهی کنید

Notion 101 - Creatively Organize Your Life and Work

«این کلاس درباره چیست؟ این کلاس عالی برای یادگیری نحوه استفاده خلاقانه از Notion برای سازماندهی زندگی و کارتان است. این برنامه به‌عنوان یک بوم خالی کار می‌کند. .."


آموزش 30 روز پایتون - برنامه نویسی برای مبتدیان

30 Days of Python - Coding for Beginners

"این دوره در مورد چیست؟ در این دوره، روی اصول کدنویسی تمرکز می‌کنیم که شما را وادار به نوشتن برنامه‌های پایتون خود می‌کند. اگر برای شما کار می کند، th. .."


آموزش SQL برای مبتدیان - یک مسیر تحلیلگر داده

SQL for Beginners - A Data Analyst Path

«این کلاس درباره چیست؟ اگر می‌خواهید یاد بگیرید چگونه داده‌ها را به راه‌حل‌های دنیای واقعی روشن‌تر تبدیل کنید، در جای درستی هستید. SQL محبوب ترین p است. .."