Shelsy Joseph

هنرمند و صنعتگر دیجیتال

من شلسی هستم و یک هنرمند و صنعتگر دیجیتال خودآموخته هستم. من اکثراً یک دلقک هستم - من کاملاً عاشق امتحان کردن چیزهای جدید هستم (به همین دلیل است که Skillshare را بسیار دوست دارم!). در حال حاضر، راه های مورد علاقه من برای بیان خودم از طریق هنر دیجیتال و قلاب بافی است. من همیشه هنر سوزن زدن را دوست داشتم. من حدود 15 سال پیش بافتنی و قلاب بافی را یاد گرفتم. خیلی زود خیاطی را شروع کردم و سپس لحاف را یاد گرفتم. من حتی یک تجارت کوچک داشتم که لحاف‌های سفارشی کودک درست می‌کرد.

من دوست دارم یاد بگیرم، بنابراین امیدوارم کلاس هایی تشکیل دهم که بتوانم دانش و تجربیاتم را با دیگر زبان آموزان به اشتراک بگذارم.

دوره های این مدرس:

آموزش بیایید شطرنجی بوفالو بسازیم: الگوی قلاب بافی موزاییکی ساده

Let's Make Buffalo Plaid: A Simple Mosaic Crochet Pattern

"من با قلاب بافی گاومیش وسواس دارم! من همچنین وسواس قلاب بافی موزاییکی دارم. قلاب بافی روشی فوق العاده برای گذراندن وقت در ماه های سردتر است. پروژه هایی که می توانید انجام دهید. ..."


آموزش راهنمای مبتدی برای قلاب بافی موزاییکی

A Beginner's Guide to Mosaic Crochet

"آیا برای برداشتن قلاب قلاب بافی جان خود را از دست داده اید، اما نمی دانید چگونه شروع کنید؟ آیا شما یک رئیس قلاب بافی هستید که به دنبال اضافه کردن یک تکنیک جدید به کارنامه خود هستید..."


آموزش نحوه خواندن نمودار قلاب بافی موزاییک

How to Read a Mosaic Crochet Chart

"پیدا کردن یک الگوی قلاب بافی که دوست دارید و نمی دانید چگونه آن را بخوانید، می تواند بسیار خسته کننده باشد. بیشتر الگوهای قلاب بافی دستورالعمل های مکتوب هستند. اما در قلاب بافی موزاییکی..."