Gareth Pon

فیلمساز : عکاس : مشاور خلاق

معتقد است که هر کس باید حداقل یک رویای مسخره داشته باشد که معتقد است می تواند محقق شود و از آنجایی که یادش می آید، رفتن به فضا بوده است. او که بزرگ شد، رویای سفر به فضا را حفظ کرد و از تبدیل شدن به یک شغل اجتناب کرد، او فضانورد شدن را انصراف داد و به جای آن تصمیم گرفت فیلمساز و عکاس باشد.

علاوه بر علاقه‌اش به فیلم‌سازی و عکاسی، گرث در چند سال گذشته به دنبال پتانسیل عکاسی موبایلی و توسعه جامعه، تنها جامعه اینستاگرام آفریقای جنوبی با روابط بین‌المللی و شناخته شده، بوده است. در نتیجه فعالیت و رویکرد منحصربه‌فرد او به خلاقیت، او توسط پلتفرم‌های مختلف از جمله هافینگتون پست،، میل گاردین و وبلاگ رسمی اینستاگرام معرفی شده است. a>.

گرث به عنوان بنیانگذار انجمن اینستاگرامرهای آفریقای جنوبی و یک خلاق پرشور، در به اشتراک گذاری دانش پیشرفت می کند و ذهن پیشرو در آفریقا در عرصه های اینستاگرام عکاسی موبایلی است. در ترکیب با دانش او در مورد فیلم، عکاسی، جامعه و سرگرمی کوتاه در مد و معماری، تجربه او به ارائه رویکردی منحصر به فرد به ایده های خلاقانه خلاقانه کمک می کند. او مشاوره خلاقانه ای را در مورد حداکثر استفاده از اینستاگرام، ایجاد جوامع و گسترش آگاهی از محصول و برند در پلتفرم های دیجیتال به روشی خلاقانه با استفاده از اینستاگرام، عکاسی فیلم ارائه می دهد.

تا زمانی که گرت بتواند روزی به رویای سفر فضایی خود جامه عمل بپوشاند، به ساختن پیکسل، قدردانی از زندگی، الهام بخشیدن به دیگران، گهگاه وبلاگ نویسی برای هافینگتون پست، دوست داشتن رنگ زرد و امتناع از زندگی متوسطی داشته باشید، در حالی که امیدوار باشید روزی با دختری ملاقات کنید که رویاهای او به اندازه او مضحک هستند.

دوره های این مدرس:

آموزش از اینستاگرام حداکثر استفاده را ببرید: برند خود را بسازید

Make the Most of Instagram: Build Your Brand

"آیا می‌دانستید بیش از 300 میلیون حساب اینستاگرام وجود دارد؟ با این کلاس 30 دقیقه‌ای از گرت پون، ستاره اینستاگرام، یاد بگیرید که چگونه متمایز شوید. با نکات تاکتیکی..."


آموزش عکاسی با موبایل و اینستاگرام: عکاسی و ویرایش با اندروید

Mobile Photography & Instagram: Shooting and Editing with Android

"این روزها بیش از هر زمان دیگری، بهترین دوربین دوربینی است که همراه خود دارید. هجوم دستگاه های اندرویدی با دوربین های شگفت انگیز ابزاری برای ثبت تصویر در اختیار ما قرار داده است.