Debby Greenlaw

بافنده، اسپینر، رنگرز @ Flora & Fiber

تلاش برای زندگی ساده‌تر و خلاقانه‌تر و در عین حال به اشتراک گذاشتن آنچه در این مسیر یاد می‌گیرم.

نوزادی که خانه‌ای به سبک چارلستون در حومه شهر خود را با یک خانه مزرعه در این کشور مبادله کرد. دامن و کت آزمایشگاهی خود را با لباس های تی شرت 10 دلاری و کفش های کار راحت جایگزین کرد. با خوشحالی به جای نشستن در ترافیک ساعات شلوغی، در سحرگاه بز را بیل می کند. و اکنون مراقبت "بیمار" بیشتری را به حیوانات مزرعه می دهد تا مردم.

به همراه بهترین دوست و همسرم پیت، ما یک مزرعه 14 1/2 هکتاری را در کارولینای جنوبی خریداری کرده و متعاقباً بازسازی کردیم. من مزرعه مراتع سبز را با کادری از بزهای شیری، جوجه‌ها، یک الاغ کوچک، یک گربه انباری و یک آزمایشگاه زرد به اشتراک می‌گذارم که باغ‌های گل، گیاهان و رنگ‌های طبیعی را پرورش می‌دهم. من "بازنشستگی" خود را صرف آموزش مهارت هایی می کنم که زمانی برای اجداد ما رایج بود. از تحویل بچه حیوانات گرفته تا ریسندگی الیاف و پارچه بافی.

به اشتراک گذاشتن مهارت های آموخته شده، ماجراهای تجربه شده، و بینش های به دست آمده از طریق آموزش، نوشتن، و همچنین اولین کتاب منتشر شده من، "Krokbragd: نحوه طراحی بافت".

می توانید من را در وب سایت من پیدا کنید

دوره های این مدرس:

آموزش رنگرزی طبیعی - به آسانی چای

Natural Dyeing-As Easy As Tea

" آیا سفارشی کردن رنگ یک اکسسوری یا یک آیتم در دکوراسیون منزلتان جالب نیست؟ من دبی گرینلاو هستم، صاحب آمپر فلورا. فیبر یک الیاف صنعتگر. .."