Jarom Vogel

تصویرگر دیجیتال

Jarom Vogel یک تصویرگر مستقل است که گهگاه به حرکت، طراحی و توسعه می پردازد. او از سواحل، بستنی های خوب، کک وانیلی، فن آوری، اسکی و درست کردن چیزها لذت می برد. او در سال 2015 با مدرک BFA در تصویرسازی از دانشگاه بریگهام یانگ فارغ التحصیل شد.

مشتریان قبلی عبارتند از Apple، Procreate، Nobrow/Flying Eye Books، First Round Capital، HarperCollins UK، Aquila Magazine، Harmonix Music و Cotopaxi.


دوره های این مدرس:

آموزش سینه یک حرکت! حرکت شخصیت سیال را در Procreate Dreams متحرک کنید

Bust a Move! Animate Fluid Character Movement in Procreate Dreams

"با Procreate Dreams به نقاشی های خود جان بخشید! بیاموزید که چگونه از برنامه جدید و هیجان انگیز Procreate برای متحرک سازی یک شخصیت و شروع حرکت در iPad خود استفاده کنید."


تصویر دیجیتال: آموزش استفاده از Procreate 5

Digital Illustration: Learn to Use Procreate 5

"یاد بگیرید از Procreate 5 استفاده کنید! در این کلاس شما با استفاده از ابزارهای جدید در Procreate 5 یک تصویر متحرک ایجاد خواهید کرد. ما همچنین اصول اولیه illustrati را پوشش خواهیم داد. .."


آموزش تصویر دیجیتال: یاد بگیرید از Procreate استفاده کنید

Digital Illustration: Learn to Use Procreate

"عاشق تصویرسازی دیجیتالی هستید؟ یاد بگیرید که چگونه از Procreate، برنامه نقاشی برنده جایزه، برای بهترین کار خود استفاده کنید! استاد Procreate شوید و یک برنامه کاملاً جدید بیاموزید."


آموزش هنر و کد: ایجاد و کدگذاری یک تصویر اختلاف منظر تعاملی

Art & Code: Create and Code an Interactive Parallax Illustration

«از لایه‌ها و کد برای افزودن ابعاد جدیدی به آثار هنری خود استفاده کنید! در این کلاس، یک تصویر اختلاف منظر تعاملی با استفاده از Procreate به همراه HTML5، C ایجاد خواهید کرد.»