Giacomo Mura

معلم قدردانی از موسیقی کلاسیک

اسم من جاکومو مورا است، من یک ویولنیست ایتالیایی هستم که در وین زندگی می کنم و به عنوان معلم قدردانی ویولن و موسیقی کلاسیک در اینجا فعال هستم.

من در سال 1992 به دنیا آمدم و از سن 8 سالگی شروع به تحصیل در ویولن کردم. در کنسرواتوار کومو تحصیل کردم و در آنجا مدرک کارشناسی ارشد خود را در سال 2013 گرفتم.
در طول تحصیل و پس از تحصیل با ارکسترهای محلی کار کردم و از سال 2014 تا 2018 در Orchestra del Teatro Olimpico در ویچنزا.

من در سال 2016 به وین نقل مکان کردم تا تحصیلات خود را در زمینه ویولن با فابیان ریزر ادامه دهم، که مرا در زمینه آموزش و هنر تدریس معرفی و آموزش داد. در طول سال های گذشته تدریس به تدریج به علاقه اصلی من و تمرکز حرفه ای من تبدیل شد.

دوره های این مدرس:

آموزش قدردانی از موسیقی کلاسیک: مبانی - قسمت 2

Classical Music Appreciation: Basics - Part 2

"سلام و خوش آمدید! موسیقی کلاسیک یک موضوع گسترده، بزرگ و ترکیبی است. اگر شما آن را مطالعه نکرده اید، یا اگر در حال برقراری ارتباط با آن هستید، درست است. .."


آموزش قدردانی از موسیقی کلاسیک: مبانی - قسمت 1

Classical Music Appreciation: Basics - Part 1

"سلام و خوش آمدید! موسیقی کلاسیک یک موضوع گسترده، بزرگ و ترکیبی است. اگر شما آن را مطالعه نکرده اید، یا اگر در حال برقراری ارتباط با آن هستید، درست است. .."


آموزش قدردانی از موسیقی کلاسیک: مبانی بخش 3 و 4

Classical music appreciation: Basics part 3 & 4

"سلام و خوش آمدید! موسیقی کلاسیک یک موضوع گسترده، بزرگ و ترکیبی است. اگر آن را مطالعه نکرده اید، یا اگر در حال برقراری ارتباط با آن هستید، درست است. .."


آموزش قدردانی از موسیقی کلاسیک: یک مثال عملی

Classical music appreciation: a practical example

"موسیقی کلاسیک هنر شگفت انگیزی است. زیبایی جاودانه آن به پیچیدگی آن پیوند نزدیک دارد. هدف من و مأموریت من شکل دادن به آگاهی و درک است. .."