Cindy Guentert-Baldo

برنامه ریز/هنرمند/یوتیوب

اسم من سیندی گونترت-بالدو است و یک هنرمند و تصویرگر مستقل هستم. سابقه من در حروف‌نویسی دستی است، کاری که بیش از یک دهه است که به‌طور حرفه‌ای انجام داده‌ام، اما در سال‌های اخیر به ساختن ویدیوهای یوتیوب در زمینه برنامه‌ریزی کاغذ، آبرنگ و سایر هنرها و البته حروف‌نویسی منشعب شده‌ام. من به مدت 5 سال حروف را به صورت آنلاین و حضوری آموزش داده ام.

در حال حاضر بیش از 3 ویدیو را در یک پادکست هفتگی منتشر می‌کنم، و به زودی یک فروشگاه آنلاین برای فروش پرینت‌های تصاویر اصلی خود باز خواهم کرد. حروف و تصاویر من برای برچسب‌های برنامه‌ریز و سایر محصولات منحصراً در و در فروشگاه‌های مایکل تحت برچسب طرح‌های کریسیان یافت می‌شوند.

هدف من از کاتالوگ Skillshare من این است که برنامه ریزی و هنر را برای افرادی که در گذشته دلسرد شده اند، قابل دسترس تر کنم. اغلب اوقات از دانش‌آموزان داشتم که به من می‌گفتند حتی از امتحان کردن می‌ترسند - اگر این شما هستید، امیدوارم مرا دنبال کنید، زیرا دقیقاً فرد مورد علاقه من برای تدریس هستید! شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد من در من پیدا کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش تمرینات هنری ساده در 10 دقیقه یا کمتر | خلاقیت برای همه

Simple Artistic Exercises In 10 Minutes Or Less | Creativity For Everyone

"من انواع دلایلی را شنیده ام که چرا مردم احساس می کنند نمی توانند کاری خلاقانه را به طور منظم انجام دهند، اما می توان آنها را در سه دسته خلاصه کرد: آنها. .."


آموزش برنامه ریزی پروژه برای تعلل کنندگان

Project Planning For Procrastinators

من باید اعتراف کنم: من یک اهمال‌کننده مزمن هستم. من در تمام عمرم با مانتراهای مختلف زندگی کرده ام - "من تحت فشار بهترین کار را انجام می دهم" "من می توانم آن را دیر انجام دهم. .."


آموزش پیدا کردن آرامش برنامه ریز - کشف اینکه چه سیستم برنامه ریز برای شما کار می کند

Finding Planner Peace - Discovering What Planner System Works For You

«در این دنیای رسانه‌های اجتماعی، یوتیوب، استادان بهره‌وری و مجلات هنری، می‌توان به راحتی خود را در دنیای برنامه‌ریزان، برنامه‌ریزی‌ها و... گم کرد.»


آموزش Bubble Letter Bootcamp - حروف حباب را از A-Z یاد بگیرید!

Bubble Letter Bootcamp - Learn Bubble Lettering From A-Z!

"حروف دستی در حال حاضر داغ است. به عنوان یک سرگرمی، به عنوان یک کار جانبی، به عنوان یک تجارت تمام وقت، مردم عجله دارند تا یاد بگیرند که چگونه حروف را با سرعت تار تحویل دهند ... اما آن است. .."